Inhaalwedstrijd F5B 13 Juli

De berichten zien er wel goed uit. Weliswaar wat bewolkt(scheelt weer, hoef je niet tegen de zon in te kijken), maar een lekker temperatuurtje en droog.

Gisteravond nog even gevlogen en wat met de afstellingen gerommeld. Leek gisteravond
veelbelovend, ben benieuwd of het ook 'echt' werkt bij het rakkenvliegen.

Bas: Fotolijstje ligt klaar, als ik er nu nog aan denk hem van tafel in de auto te leggen moet het goedkomen.. :)

Zou iedereen die gaat vliegen zich nog even op F5B.nl aan kunnen melden (voor 19:00)? Dan kan ik vanavond alvast de startlijst opstellen voor de rakkensoftware.

Groetjes,
Gerben

Helaas toch! Een late afmelding! Werk loopt uit. Heb de uurtjes hard nodig.
Overweeg nog even of we 's avonds aar het Asje komen. Wat dat is wel zo gezellig!
Gr Bas

Bas, gewoon naar 't Asje komen.
Je moet toch eten en het scheelt ook weer afwas.

GJ

Tot vanavond Bas :)

Zo nog even de laatste dingetjes in de auto gooien en dan kom ik die kant op.

Tot straks allemaal :)

Gerben

Veel rode gezichten na afloop.. of dat nou van de zon of de opwinding over nieuwe PR's was??

Het was idd een erg mooie dag. Lekker gevlogen ook. Helaas mijn kist stuk gevlogen aan het einde van ronde 3. Ik ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen. Ik denk dat dit het einde gaat zijn van mijn snuffel stage bij F5B. Hoewel ik het een erg leuk spelletje vind heb ik inmiddels wel door dat een goede uitrusting niet goedkoop is. Ook zijn de wedstrijd lokaties vrij ver rijden. ( dat had ik natuurlijk van te voren even goed uit moeten zoeken!)
Mocht er dus nog iemand op zoek zijn naar een vrijwel nieuwe Hacker aandrijving.....

Wat sfeerbeelden van Dalfsen:

Foto-4MCQF4G7-D.jpg

Foto-HYVEKIDE-D.jpg

Foto-QDK7O4CN-D.jpg

Foto-ZWEGV7NO-D.jpg

Foto-PNLPOLJR-D.jpg

Foto-TYNV8DGP-D.jpg

Foto-3KAE3LRV-D.jpg

Foto-CWWBJPES-D.jpg

Foto-X33GWPPJ-D.jpg

En als laatse onze F5B tekkel, moe van alle actie:

Foto-WEBYACQD-D.jpg