Inhuldiging sporthal Houthalen (B) op 1 juli 2006

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door MrBean, 22 feb 2006.

  1. MrBean

    MrBean

    Lid geworden:
    8 mrt 2004
    Berichten:
    1.833
    Hoi indoor vrienden,

    op vrijdag 30 juni en zaterdag 1 juli wordt de nieuwe sporthal van Houthalen (Belgie) ingehuldigd.

    Op vrijdag mogen ALLE sporten zich komen vertonen maar iedereen krijgt maximum 5 tot 10 minuten. Op deze dag zal onze club vertegenwoordigd worden door Derk Van Der Vecht, één van de beste indoor piloten van de BeNeLux.

    Op zaterdag 1 juli mogen we onze sport echter iets langer voortonen en dit voor 1 uur lang !!! Wat is nu de bedoeling ? We zouden die dag (tijdens dat 1 uurtje) met zoveel mogelijk piloten moeten vliegen en tonen wat nu juist indoorvliegen is.

    Het programma ziet er ondertussen alsvolgt uit (dit kan nog altijd helemaal veranderen, er staat dus nog niks 100% vast) :

    Vrijdag 30 juni

    * Academische zitting om 16u
    * Receptie om 18 u ==> Iedereen die op zondag komt vliegen, is op deze receptie ook welkom !!!
    * De sportshow begint om 20u30. Ik heb ondertussen een piloot gevonden, nl Jo van HomeFlyer

    Zaterdag 1 juli

    * De ganse dag door verschillende sporten (tussen 10u en 17u)
    * Normaal is het uur indoorvliegen voor ons tussen 14u en 15u !
    * Sportshow opnieuw om 20u30


    We beschikken hier over een ENORME zaal, namelijk 60m op 45m en maar liefst 11m vrije hoogte !

    Aangezien het maar 1 uur is, vragen we ieder van u om zoveel mogelijk batterij pakketten mee te brengen, want laden duurt meestal iets te lang...

    Nu, ik vraag van ieder van u van me zo SNEL MOGELIJK een seintje te geven als je zou willen komen. Inschrijven betekent aanwezig zijn. Aangezien ik niet genoeg piloten van onze eigen club bij elkaar vond, plaats ik dit bericht ook op dit forum... Laat ons het houden op een maximum van 20 piloten !

    Bedenk goed dat deze voorstelling van ons ervoor kan zorgen dat we in de toekomst meer kunnen gebruik maken van deze zaal ! Dus zeker doen !!

    Vriendelijke groeten en alvast bedankt,

    Davy
     
  2. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Davy, als ik vrij ben kom ik wel langs, indoorpylonracen moet daar makkelijk kunnen en ook indoor combat met mijn Magnum.
     

Deel Deze Pagina