Inkoop Actie: Low/Band/Highpass filters!

Voor remy had ik et wel besteld hoor. ;)
Alleen onno heeft nog niet betaald,
maar ik bestel maar gewoon de hele hutsefluts,
dan zie ik wel of ik nog van die highpass filter af kom.

Et komt eraan! ;)

Laatst bewerkt:
goed bezig sven, dikke kans dat ook onno het gewoon even druk heeft :)

snel bestellen en dus SNEL testen (en hopelijk ondervinden dat het filter helpt, en dan dus VLIEGEN)

Dat heb ik met enveloppe post na honderden pakketjes echt nog nooit meegemaakt, dus zou wel frappant zijn als dat nu opeens op ons bord komt. En bedenk je ook dat alles nu mee komt met de vloedgolf aan pakketten die zijn blijven staan door hun zomerfeest van 10 tot 14 augustus waardoor die douane straks verzuipen in het werk, dus de kans is nog kleiner dat we eruit gepikt worden gok ik. ;)

Geen zorgen, komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. :yes:

kerel op rc groeps heeft een speciaal filter gemaakt (eigen ontwerp), en dat is exact hetzelfde (zegt hij) en het werkt ook nog (zegt hij) ;)

alleen de gefilterde frequentie is anders (wat doorgelaten wordt), dat is het enige verschil (en hij kan ze op bestelling maken)

ook volgens iemand van een ander forum gaat dat filter gewoon werken.

Maar goed, dat is allemaal wat anderen roepen.

We testen het gewoon :)

Alles uit america kost klauwen geld. In ieder geval altijd meer dan wat een chinees ervoor vraagt, en vrij weinig in america wordt ook echt in america gemaakt gok ik. :lol: Wat de americanen wel goed kunnen, is stickertjes plakken.

Foxtech zei:
Thank you for shopping with FOXTECH FPV SYSTEM, we appreciate your support very much!
Your order was sent by EMS EE493505897CN ,please give them 48 hours to have
the tracking info available at EMS

Zo, alvast wat om je op blind te staren. ;)

Iemand op Rcgroups.com in et chainlink topic zei:
Hey,
I did install a low pass filter on CL transmitter and it did amazing things.
- Cut almost complete 90% of the interference from CL to my 1.3Ghz video receiver, and I did not have much at all.
- Did not notice any lost on RSSI when did micro-mode test at my place.

After these tests, install a 1/2 lenght antenna on CL and if I have any lost with this filter that will solve the problem. This shoud be a must have for anyone that use CL for long range. I will do a longe range test this weekend just to make sure that, but I am impressed how it did work out for my video RX.

Blijkbaar is et een wondermiddel voor chainlink. ;)

Het zou alle momenten binnen moeten komen waaien,
dus we gaan zien hoe goed et werkt!

Filters van foxtech zijn inmiddels aangekomen. :thumbsup:
5x lowpass, 1x bandpass.

Voor Remy, Harold, en Wiebe gaan er vandaag of morgen al een paar envelopjes weg,
de rest zal nog even moeten wachten tot ook de highpass filters er zijn. ;)

Back