Inkoopactie: lagers T-rex 450SE, 450X/XL en T-rex 600

Ok, dan nog een ronde... voor de twijfelaars!!

LET OP: Alleen de lagersets voor de XL zijn nog niet geleverd, moeten dus nog komen... Ik hoop snel, als ik iets weet horen de mensen het die er iets mee te maken hebben. Ik wil niet dat iemand zich "vergeten" of "gepasseerd" voelt!!
Ik heb overigens net te horen gekregen dat de lagersets onderweg zijn naar mijn leverancier... dus er zit wel schik in de zaak!

Volgende ronde zal onder dezelfde voorwaarde moeten gaan als de eerste, dus even mailen met alle info zoals beschreven staat in de eerste post!! Dat is voor mij de ENIGSTE manier om het overzichtelijk te houden!

Cheers,

Richard

ik doe ook mee voor een set 600 lagers
wat een bras die standaard dingen.

Liefst net als iedereen even mailen met de volgende gegevens:

- Stuur een email naar richarddijkgraaf@hotmail.com met het onderwerp: Lagers bestellen;
- Geef DUIDELIJK aan welke je wil hebben;
- Geef het adres waar het heen gestuurd moet gaan worden;
- Gebruik/geef een emailadres die je dagelijks controleert;
- Geef je forumnaam op.

Ik zal dan een bestand maken van iedereen die besteld heeft en afhankelijk van de reacties zal ik halverwege Januari dit topic laten sluiten en dan kunnen we overgaan tot bestellen. Iedereen zal dan het door zijn/haar verschuldigde bedrag wel vooraf moeten overmaken.

Verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van de bestelling, ik zal dit op een later tijdstip even bepalen. Gemiddeld zal zo'n 2 euro zijn, Belgie 3 euro.

Het is even een gedoe, maar anders is het voor mij niet bij te houden..... en dat moet wel goed gebeuren!

Cheers,

Richard

Hoi Richard,

Is dit alleen voor de 450 en 600 of kan ik ook een setje bestellen voor mijn logo 10?

Groeten,

Kris

Hoi Kriz,

In principe heb ik alleen setjes voor de T-rex omdat ik daar zelf gegevens van heb, maar als jij mij een complete lijst kan aanleveren van lagers die in je logo 10 zitten wil ik uiteraard wel kijken wat ik daarvan kan leveren. Ik meen me te herrineren dat ik al zoiets gedaan heb en dat sommige lagers een beetje een "moeilijke" maat hadden, maar misschien is er iets veranderd...

Cheers,

Richard

Hoi Richard,

Dat kan kloppen ,want aan het begin van dit topic vroeg Piccolopup erom. Ik weet verder niet of je ze ook geleverd hebt. Hier mijn lijstje.

3 maal 4 x 13 x5
2 maal 4 x 10 x 4
2 maal 10 x 19 x 5
2 maal 6 x 10 x 2,5
4 maal 8 x 14 x 4
4 maal 3 x 8 x 3
2 maal 5 x 10 x 4
1 maal 4 x 9 x 4
4 maal 3 x 5 x 2
4 maal 8 x 14 x 4

Als je ze kan leveren is het misschien handig om eventueel de logo 10 aan de topictitel toe te voegen zodat de andere logo bezitters ook dit topic bekijken..

Groeten,

Kris

Ik heb mijn lagers nog niet ontvangen voor mijn 450. Hopelijk volgende week, man dit duurt lang vanuit Nederland.

Grtz,
Dirk

Ben blij dat ik de enige niet ben in Belgie die de lagers nog niet binnen heeft...

Ik hoop ook dat ze deze week komen, want mijn RExje is aan een grote beurt toe. Ik wil niet beginnen zonder de lagers.

hoi,

ik heb ze ook nog niet gekregen.
dus ik denk dat we hier in belgie een beetje langer moeten wachten. :roll:

maar goed dat mijn rex nog vliegende is :)

mvg tim

De 450X/XL setjes zijn vandaag (na wat vertraging ivm crematie e.d.) ook eindelijk op de post gegaan, bedankt voor het geduld!

Over 1 week wil ik de laatste inkoopactie sluiten, volgende week donderdag dus. Daarna ga ik ze bestellen en hoop ik dat het sneller verloopt dan de vorige keer.... Ik heb vertrouwen.

Groetjes,

Richard

Jawel, lagers voor de 450xl vandaag binnen gekregen.
Richard bedankt.

Richard,

Weet je al of je die logo lagers ook kan leveren? Doe mij in ieder geval nog maar een compleet setje voor de trex.

groet,

Kris

Back