Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aardig van je, dat je op 150m begonnen bent (en zo nog de nodige hoogte "strafpunten" gepakt hebt), dit alles om de andere nog een beetje te ontzien....waarbij ik na 3 minuten al onder de 50meter was gezakt.
Dat plezier is gelukt Bob.....Jammer dat je er niet bij was want het was een mooi dagje!
Ik heb echt een super dag gehad die ik weer met een 11de plek heb weten af te sluiten met de Inside. 88,3 procent score en een grijns van oor tot oor die mijn slordige landingen er nieteens af hebben kunnen krijgen!
![]()
Deze vlucht heeft de meest voldoening gegeven, Iedereen worstelde om goede lucht te vinden waarbij ik na 3 minuten al onder de 50meter was gezakt. Op een combinatie van een beetje hellingwind, op de bomenrij achter het veld, en wat thermische activiteit heb ik hem toch vol weten te vliegen met als toevoeging dat de laatste 2 a 3 minuten er twee Pike's onder mij probeerden mee te komen en er niet aan konden komen. Een waanzinnig 'gevecht' die ik ook nog met een 1000 heb weten af te sluiten........waanzinnig!
Op een combinatie van een beetje hellingwind, op de bomenrij achter het veld, en wat thermische activiteit heb ik hem toch vol weten te vliegen
Toeschouwers is mooi natuurlijk maar F5J moet volgens mij vooral een klasse zijn waarin het leuk is om mee te doen, waar je ook mee vliegt. En dan is het wel heel prettig om zo'n verhaal van Justus te lezen die met zijn zelfgebouwde Inside en een flinke dosis talent (en oefening) prachtige dingen laat zien.@PH_AJH Ik denk dat het dan voor toeschouwers ook nog eens heel spannend gaat worden ... al die lage worstelingen ... TOP !!!