Inschrijving 3e ronde NK F3K, Winterswijk 22 juni '08 GEOPEND!!

Datum: zondag 22 juni 2008
Vredenseweg 138
7113 AE Winterswijk

Kijk voor info en routebeschrijving op de website van de WLC

Klasse: F3K en F3K-Mini vlgs. sectie 5.8 uit het KNVvL reglementenboek
Aanvangstijdstip:
10:15 (briefing)
10:30 start wedstrijd

Tijdschema: het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt; er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
Inschrijfgeld: € 7.00 voor KNVvL leden junioren betalen 3,50
Niet leden betalen € 22.00
Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt
Wedstrijdleider: ..... (volgt zsm)

Bijzonderheden:
- Voorinschrijving met opgave van twee frequenties is verplicht. Inschrijven moet gebeuren voor 15 juni. Inschrijvingen die na die datum binnenkomen kunnen mogelijk niet meer deelnemen aan de competitie! Inschrijvingen richten aan:
Theo Schoorl theo.schoorl@zonnet.nl
Vermeld bij je inschrijving
Naam:……………………………………...
Neemt deel in klasse……………….
Frequenties……………………………..
KNVvL lid ja/nee
KNVvL lidmaatschapsnummer.......
Bezit zweefbrevet ja/nee
- Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd kan verkregen worden via telefoonnummer 06-19891511 vanaf zaterdag 21 juni 18.00h.
- De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer dan 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%
- In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende “frequentie-knijper” op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)
- Bij meer dan 3 inschrijving in de miniklasse zal er een aparte ronde voor deze klasse gevlogen worden. Indien er minder mini’s inschrijven kunnen de mini’s deelnemen in de F3K klasse en zal er geen apart mini klassement plaatsvinden.
- De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze.
Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steeksproefgewijs gecheckt worden.
- De te vliegen taken zullen uiterlijk maandag 16 juni bekend gemaakt worden.

Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en de F3K site.

Vanaf 09:00 uur is er de mogelijkheid om nog even in te vliegen.
In ons clubhuis staat dan ook de koffie klaar !!!

Tot de 22e juni.
Nick Beijers

Laatst bewerkt:
Deelnemers

F3K
Loet Wakkerman
Peter Aanen
Theo Schoorl
Arnold Kinds
Bart Rotteveel
Alex Hoekstra
Goswijn Thijssen
Arjen van Vark
Henk Pietersma
Raymond Esveldt
Gerrit-Jan Kuiper
Bas Breijer
Robert Hermans
Rob Kinds
Robert Berends
Frans Bal
Niels Meerdink

Mini
Loet Wakkerman
Bart Rotteveel
Robert Berends
Jaap Braam
Hans Knippels
Rob Kinds
Martijn Schoorl
Frans Bal
Dennis Schulte Renger

Laatst bewerkt:
ik wil ook wel meedoen met de mini, kanaal 51 53 of 54 op de 40mhz. hopelijk dan met mn mx12je ;)

neem dan gelijk een 35 mhz.

Ik heb het volgende namelijk gelezen
de 40 MHz band is niet meer exclusief voor RC toepassingen bestemd. Ook draadloze babyfoons worden nu gebruikt op kanaal 50 t/m 53.

Klopt de lagere kanalen mogen ook gebruikt worden voor babyfoons of garagedeur openers. Deurtje naar boven, vliegtuigie naar beneden.

Frans

Dacht dat dit een enthousiaste groep was ?

Ik tel nog maar 16 vliegers...... ;-)
Kom op, ons veld is groot genoeg !

ik moet zeggen dat in odoorn er ook mensen bij waren van onze eigen club die nu niet kunnen. dan valt er al wat weg ;)

Dacht dat dit een enthousiaste groep was ?

Ik tel nog maar 16 vliegers...... ;-)
Kom op, ons veld is groot genoeg !

Tja, hmmmm.... Tijdens de wedstrijd in Arnhem was ik aan het uitpakken (verhuisdozen) en tijdens deze wedstrijd in Winterswijk ben ik aan het inpakken (koffers voor vakantie)...

Jammer dat ik weer niet mee kan doen.... *snif*

leon, sietse en martijn. ik mis jullie zobiezo nog in de lijst?
kom op mensen, heel gezellige vereniging met altijd mooi weer :D

als er nog mensen zijn de zaterdag al willen komen willen die zich dan even bij mij opgeven? er is een mogelijkheid om bij het clubgebouw te kamperen in tent of caravan, en er is ook nog wel wat plaats om in het clubgebouw te overnachten ;) email: niels_meerdink@hotmail.com

Zaterdag middag is er ook nog tijd om een beetje in te vliegen voor mensen die daar zin in hebben. vanaf welk tijdstip dat is is moet nog even gekeken worden maar zobiezo na 4 uur a half 5. En zaterdag avond is er natuurlijk altijd nog even tijd om samen in het clubgebouw een koel biertje te drinken voor het slapen gaan.
tot zaterdag?

gr niels

:D heb er met theo over gehad om ook een dagje eerder te komen

maar zie net dat we een buurt BBQ hebben op zaterdag :nooo:

jammer

:D heb er met theo over gehad om ook een dagje eerder te komen

maar zie net dat we een buurt BBQ hebben op zaterdag :nooo:

jammer

Dus liever een goede buur dan een verre vriend..............jammer hoor...
En de volgende smoes is natuurlijk dat het EK voetbal ook belangrijk is.
icon_biggrin.gif

Loet

Laatst bewerkt:
Back