Inschrijving DLG dag Vlaardingen 2009

Dit jaar organiseert de RMVV al weer voor de vijfde maal een landelijke DLG-meeting.

Net als voorgaande jaren staat de dag in het teken van ervaringen uitwisselen en vooral gezellig samen vliegen.
De meeting is voor iedere DLG-er, van beginner tot de doorgewinterde top piloot.

De datum is vastgesteld op zondag 14 juni, dus houdt deze datum vrij.​

Inschrijving
Inschrijving door een PB-tje te sturen aan Hunter58 (Ruud).
Met opgave van:
-Klasse, Mini of full size (beide mag ook)
-Frequentie (bij voorkeur 2, meer mag ook natuurlijk)

Het inschrijfgeld bedraagt 3 euro, te voldoen op de dag zelf.

Zaterdagavond 13 juni 21.00 uur laten we definitief weten of de dag doorgaat of niet.

Programma van de dag

10.00 – 13.00 Vrij vliegen.
13.00 – 13.30 Briefing wedstrijd, Keuze en uitleg over de taken.
13.30 – 17.00 uur Fun-wedstrijd. In ieder geval al up last down en estafette, rest zien we wel ter plekke.

Jeroen heeft vanuit zijn eigen webshop een HowHigh hoogte meter ter beschikking gesteld die we als prijs mogen weggeven !!!
Jeroen bedankt

neem eens een kijkje op zijn webshop http://www.btc-rc.nl/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=1

Algemeen
- Niet vergeten zelf eten en drinken mee te nemen. Er is geen kantine in de buurt.
- Niet vergeten stopwatch mee te nemen.
- De organisatie verzorgt in ieder geval een kopje koffie met koek bij aankomst.
- Indien geen lid van de KNVvL dien je wel passende verzekering te hebben. Je wordt dan ook gevraagd een dienovereenkomstige verklaring te tekenen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wedstrijd start om 13.30 uur (briefing om 13:00)

In de vooraankondiging hebben we het al even genoemd. Natuurlijk is de dag voor ALLE DLG-ers full size en mini's. Aangezien we wel de ontwerper van de populaire MiMi in ons midden mogen hebben, zou het leuk zijn als we daarnaast zo veel mogelijk MiMi's mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Bestuur RMVV

Routebeschrijving

plattegrondklein.jpg

Volg de A20 richting Hoek van Holland.
Neem de afslag VLAARDINGEN WEST (afslag 8 )
Ga onder aan de afslag bij de verkeerslichten rechtsaf.
Nu kom je bij een T-splitsing. Ga hier rechtsaf.

Kom je van de andere kant ook de afslag VLAARDINGEN WEST (afslag 8 ) nemen.
Bij de verkeerslichten linksaf, onder de snelweg door.
Nu ben je ook weer bij de eerder genoemde T-splitsing en ga rechtsaf.

Volg de weg.
Aan de linkerkant van de weg ligt een sporthal (de Polderpoort).
Blijft de weg volgen.

Ongeveer driehonderd meter na de sporthal aan de linkerkant een groene slagboom met brede berm.
In de berm kan worden geparkeerd.
Is hier geen plek dan kan ook worden geparkeerd op de parkeerplaats aan de rechterkant van de weg (Natsec)

Aan het eind van het pad afgesloten door de goene slagboom ligt het veld. Ongeveer 5 tot 10 minuten lopen.

Aanmeldingen (stand 26 mei 2009)

Robert [Robert14] 40 MHz kanaal 53 (uitwijk 51) Full size en Mini
Ruud de Vreugd [Hunter58] 2.4 MHz Mini
Jeroen van Bemmel [jvbemmel] kanaal 80 of 60 en 2.4mHz full size en Mini
Leon [wubbe] kanaal 282 (uitwijk 67) full size en Mini
Sietse van Doorn [Sietse] kanaal 78 (synth) Full size en Mini
Jorn [Jorn] kanaal 63 (synth) Mini
Frits de Vreugd [] 40 Mhz kanaal 58 full size
Martin Smit [zwever127] 35 MHz kanaal 284 (uitwijk 285) Full size
Dennis [Meylink] 35 Mhz kanaal 64 full size
Alwin [SadkingBilly] 35 Mhz synth full size en Mini
Gerrit Jan Kuiper [kuip] 35 Mhz 64 (73) full size
Its 35 Mhz Mini
Mad 35Mhz Mini
Frans Bal, full Size en Mini
Hans Knipsels Mini
Jaap Braam [jbraam] 35 Mhz 75, 78 (synth) Mini
Peter Sas
Mario van Voorst

Laatst bewerkt:
He, wat jammer. Vorig jaar kon ik niet, en dit jaar ga ik die dag mijn ouders op Rodos afzetten.
In ieder geval veel plezier allemaal.

raymond,
heb je nou nog niet geleerd dat zoiets als dit voor gaat tov een vakantie? pfff gaat zo niet goedkomen hoor :lol:
ik ben er in ieder geval wel bij!

Vervoer...

Omdat Fotor niet kan, heb ik geen vervoer :(

Dus... is er iemand die mij van een NS station Den Haag of Rotterdam wil oppikken? Ik kom uit Haarlem dus als er iemand uit die buurt komt is het helemaal ideaal.

Leon

Omdat Fotor niet kan, heb ik geen vervoer :(

Dus... is er iemand die mij van een NS station Den Haag of Rotterdam wil oppikken? Ik kom uit Haarlem dus als er iemand uit die buurt komt is het helemaal ideaal.

Leon

ik kan je wel oppikken vanaf CS Den Haag

Ruud

We hebben een sponsor

heeft voor de dag als prijs een HowHigh hoogtemeter ter beschikking gesteld. Hoe en waarom we die prijs uitreiken houden we nog even geheim.

Jeroen bedankt voor dit aanbod. We maken er graag gebruik van.

Ruud

Ik kan waarschijnlijk een aantal setjes profielmallen laten maken voor een mimi-vleugel. Zie hier voor meer info.

Verdorie, ik baal wel dat ik er niet bij kan zijn....

heeft voor de dag als prijs een HowHigh hoogtemeter ter beschikking gesteld. Hoe en waarom we die prijs uitreiken houden we nog even geheim.

Jeroen bedankt voor dit aanbod. We maken er graag gebruik van.

Ruud
oehh ahhh! mooi!
misschien ook contact opnemen met winkels zoals hobby in ofzo? misschien willen die ook wat sponsoren;)

Psssst, hou je er rekening mee dat ik een station rijd ;)
En dat ik naast vier zitplaatsen, een kofferbak vol vliegtuigen óók nog dakdragers heb.. :)

Trust me, moet gek uitpakken wil dat niet passen :)

Grote kans dat ik ook vanaf Haarlem reis. Blijf een nachtje bij mijn broer logeren daar. Dus, Leon, ik zou je kunnen oppikken.

Vanaf Haarlem?

Jorn,

Tsjonge, wat een moeite wordt er gedaan om mij in Vlaardingen te krijgen. Geweldig.

Ik heb een aanbod van Ruud (Hunter), hij wil me ophalen vanaf Station NOI.
Maar... vanuit Haarlem klinkt nóg aantrekkelijker.

Als het niet te veel moeite is maak ik graag gebruik van je aanbod.

Groeten, Leon

Is helemaal goed! Maar de terugweg moet je even anders regelen, want ik ga na het vliegen weer naar Friesland.

Hallo Ruud,

eerst maar eens mezelf voorstellen.
Ik ben Its de Vries, 51 jr, en was tot 20 jr geleden een zeer fanatiek modelzweefvlieger (F3b). Ik ben door mijn zwager (Arjen van V.) overgehaald om weer te gaan modelvliegen. ik heb 1 Mimi reeds aan het vliegen, eentje bijna klaar en nog twee op de bouwplank. Ik vind het weer harstikke leuk!
Ik wil me graag opgeven voor de DLG dag met een Mimi. en zoonlief Mads van 15 komt waarschijnlijk ook mee met z'n eigen Mimi.
ik woon in Bemmel dus als er iemand in de buurt (tussen Arnhem en Nijmegen) de 14e mee wil, ik heb nog 2 plaatsen, plek zat.

Oh ja, ik vlieg op 35 mHz synthesized, dus keuze zat en Mads dacht ik op kanaal 79.

Ik zie jullie de 14e,

gr Its

Back