Inschrijving DLG Wedstrijd Elburg 26 juni 2010 gestart.

het gaat door en een kleine waarschuwing.

Beste F3k'ers, bij mvjv zijn alle voorbereidingen afgerond voor morgen. En natuurlijk gaat alles gewoon door! Er komt prima weer en ik verwacht dat iedereen dicht bij elkaar gaat scoren.

Mocht je via de A28 naar Doornspijk rijden vanuit de richting amersfoort/harderwijk, houdt er dan rekening mee dat er snelheidscontroles zijn ivm de TT in Assen.

Iedereen een goede reis en tot morgen.

gr

Gait

Wat een fantastische dag. Zon, volop thermiek en een mooi gelegen veld. Ik zit nu nog lekker na te gloeien. Ik ben ook opgelucht dat de Mini Zone in de huidige uitvoering heel gebleven is.

Het timen en caochen is zeker zo leuk als zelf vliegen.

Laatst bewerkt:
prima organisatie en catering en veel te mooi weer (weinig wind, veel thermiek en af en toe wat dalen).

De uitslag zal niemand verrassen:
F3K: 1 Peter, 2 Alex en 3 Loet.
De mini's werd gewonnen door Dennis M.
Frans en Robert (beiden vliegend met door mij afgedankte Twister 1's) deden het ook erg goed en wisten zo nu en dan zelfs wat punten van de "toppers" af te pakken.

Bas

Laatst bewerkt:
Kan het met Bas eens zijn, het was een prima dag.
Gerhard en zijn mannen bedankt.

De dag begon boven verwachting met een echte 1000-der en tot ronde 4 ging het best goed. Jammer dat ik daar net een klein probleempje had met de integriteit van de romp. Mijn reserve kist was nog niet echt toppie dus viel ook zo beetje af. Helaas dat was het dan dacht ik.... niet dus.
Helemaal geweldig dat ik van Theo een kist mocht lenen en de wedstrijd heb kunnen uitvliegen. Theo bedankt:thumbsup:
Ondanks het vliegen op heelhouden toch nog iets boven de 90%. :D

Kist één is bijna weer gerepareerd, de reserve daar moeten we nog wat meer aan doen.

Frans

Hee Bas doe mij nog maar zo'n afdankertje, vliegen best nog goed:wink:

Lekker wedstrijdje achter de rug, soms spannende momentjes gehad door het te gokken op belletjes achter de bomenrij en dan nog net aansluiting kunnen vinden. Of in de 3 out 6 toch niet,, Terug vliegen op voor de bomen op lage hoogte alsnog een heeel zuinig belletje te pakken en dus 3 minuten te vliegen.

All up last down dan ook weer lekker vluchtje, laaste start vol gevlogen terwijl iedereen al beneden was, helaas met tweee vluchten darvoor 75 en 79 sec (geen aansluiting maar daalgebieden vinden) niet voldoende voor de volle 1000. Toch 4 duizenders kunnen vliegen over de gehele dag en met een schrapper van 862 ben ik zeker tevreden. Laagste score van een taak was dus 86%. En voor het eerst de oplopende taak (30-45....) volgevlogen :):)

Heerlijk dagje gevlogen, omstandigheden waren soms erg moeilijk. hield het wel leuk en spannend. organisatie bedankt, prima voorzien van alle luze in de pauze (broodjes hamburger, ijs)

Frans en Robert (beiden vliegend met door mij afgedankte Twister 1's) deden het ook erg goed en wisten zo nu en dan zelfs wat punten van de "toppers" af te pakken.
pfff pas maar op,, nu zat er nog 0.61% tussen jou en mij :lol: (al volgende keer wel iets meer zijn)

helaas met tweee vluchten darvoor 75 en 79 sec (geen aansluiting maar daalgebieden vinden)

dat was dus de oorzaak, toen ik de tijden zag was ik in de veronderstelling dat je vergeten was om de hoezen van je vleugels te halen.

Laatst bewerkt:
Back