Inschrijving DLGBBQ 2009 4 juli aanstaande!

Ik wacht de volgende ronde af, dit weekend mag ik weer bootje varen.
Jammer wel want met het nieuwe hoogteservotje stuurt hij een stuk beter en kon ik hier in de buurt al langer zweven dan in vlaardingen

Gezellig!!!! Kom je nou wel Jeroen?
Als het weer meezit komt mijn vriendin met kids misschien ook wel mee BBQ-en...

Zijn we nu al met z`n 6en?

Ik probeer met de kinderen te komen wat later in de middag, om het eten mee te pikken :)...

zit alleen wel even met de KNMI in mijn maag.. t ziet er niet echt bestendig uit... :(

Denk dat het met het weer helemaal goed gaat komen. :D

Als ik nu naar de verwachtingen kijk is het voor morgen (vrijdag) nog warm maar in de middag komt het regenfront over. De meeste weersites zijn het er over eens dat het zaterdag wel nog iets bewolkt is met flinke opklaringen en droog. In de loop van de dag wordt het zelfs steeds beter :thumbsup:

Temperatuur zo rond de 25 graden bij maximaal windkracht 3Bft

Nu maar hopen dat dat morgen nog zo is. Zoals gezegd is het nog steeds de bedoeling dat we komen zo vanaf 14.00 / 15.00 uur en wat later op de middag weer de hort op gaan om samen er te gaan eten. Mijn vrouw komt ook mee, die wil ons wel eens bezig zien :p

Ruud

Zaterdagavond heb ik al een verjaardag/BBQ in Oldenzaal, maar misschien kan ik zo rond 15:00 wel komen voor de clinic. Dan neem ik mijn MiMi mee want ik kan nog wel wat hulp bij het werpen gebruiken ;-)

Tja, sloten.... hopelijk ben ik de volgende keer zo verstandig om met zo weinig snelheid de landing gewoon in een ander weiland in te zetten ;-)

Ok dan, nu even officieel:

Johan, 2,4Ghz, nooit een taak gevlogen dus geen voorkeur, eet NIET mee.

Tot morgen! :cool:

Nou, volgens mij kunnen we beter dan maar geen BBQ houden...
Volgende keer als we niet op zo`n korte termijn iets regelen misschien echt een BBQ organiseren.

Iedereen komt ook wat later dus spreken we dan af dat het vanaf 2 uur is?

Ik heb er wel weer zin in!!!

Nou, volgens mij kunnen we beter dan maar geen BBQ houden...
Volgende keer als we niet op zo`n korte termijn iets regelen misschien echt een BBQ organiseren.

Iedereen komt ook wat later dus spreken we dan af dat het vanaf 2 uur is?

Ik heb er wel weer zin in!!!

Daar ben ik het mee eens. Ik ben absoluut niet tegen de BBQ zeker niet, maar het is nu te kort dag om dat goed te regelen.

Wel lekker vliegen en oefenen met elkaar. Jippiee!!

Ruud

Ik ben er ook zeker niet voor 2 uur, ik land vannacht pas om half drie. Eerst maar even uitslapen dus.
Oke, geen vlees halen dus. Gaan we dan later nog ergens iets halen of eten we helemaal niet na het vliegen? Dan moet ik wat restjes zien te regelen thuis.

Goed, vanavond hoef ik dus geen beest te vangen voor de BBQ.

Het weer ziet er goed uit. Op windfinder staat nu voor morgen 3 m/s windje uit west tot noordwest. Da's een lekkere hoek voor ons veld. Samen met het zonnetje dat ze opgeven kan ik me niet voorstellen dat we geen thermiek zouden pakken....... Temperatuurtje ook goed. Wordt het nog warmer dan ga je echt lekken!!

Vorige week zaterdag was het ook al toppie. Toen werd het gras zo nu en dan spreekwoordelijk uit de wei gezogen............

Dennis, neem je de lier nog mee?!

Ik hoop er vanaf 13.00 uur te zijn.

Laatst bewerkt:
We komen met z'n 2en.
Ik kan weer werken aan mijn werptechniek.
(Goh, mijn eerste reactie op het modelforum)

Tot morgen,
Buizerd

We hebben bij ons op de club maar twee regels waar we ons aan proberen te houden:

1. is gelijk als jullie aankomen, ons veld ligt nabij de proviciale weg met een B-weg ernaast waar je half op parkeert en half in de berm. Nu is het is de bedoeling om schuin in de berm te parkeren en niet parallel met de B-weg (scheelt ook ruimte) Berrie en ik zijn er toch al eerder zodat jullie kunnen zien hoe wij staan...

2. is omdat we zo dichtbij de provinciale weg zitten (je hooft dus maar +/-50m te lopen) mag je niet boven de weg vliegen.

Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Voor de zekerheid : nul zes 288210 vijf drie

Laatst bewerkt:
Berrie en ik zijn er toch al eerder zodat jullie kunnen zien hoe wij staan...

Dus niet zo:

cover-37-parkeren.gif

Anders zijn we ook weer de laatste die weg kunnen.

Dennis,

Bedankt voor je SMS'je! Het gehele gezin komt halverwege de middag even buurten.

Zet de lier en het bier maar vast klaar!

Vincent

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me verbaasd hoe snel de middag om vloog. Letterlijk.

"Thermiesch" liet ons veldje zich van de allerbeste kant zien aan de gastvliegers. Soms was het alsof er tornado's over raasden!

Ik heb weer wat tips gekregen van Raymond mbt het werpen. Nu dit maar in de praktijk zien te brengen.

Ook bij anderen heb ik gezien dat er flink geholpen werd om elkaars werpkunsten te verbeteren.

Niemand is met (grote) schade naar huis gegaan, voor zover ik weet.

De duik van Vincent's GEM in het kanaal was verfrissend voor Vincent. Ook hier geen blijvend letsel. Mooi is dat! (Alleen jammer dat dit nu net niet gefilmd is ;) )

Ook ik heb tips gekregen waar ik veel aan heb en waar ik verder mee ga oefenen...

Ik heb net mijn RAM3 net uitgelezen en deze dag heeft z`n vruchten al afgeworpen, ik heb een keer 42 meter gegooid!!!

Back