Inschrijving Nationaal Modelvliegkamp 2008 van start

Dus :
Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Raymon
Jan willem

Die wilde ook nog mee geloof ik

Hangt er vanaf hoe het met de vakantie's loopt bij ons maar dat komt wel goed zeker voor herhaling vatbaar.:D

Grt,
Jan-Willem

duss:
Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Raymon
Jan willem
Richard

Dat is dan bijna de hele groep van dit jaar weer compleet :D
ik hoop dat we volgend jaar misschien ook indoor mogen vliegen in een van die hangaars :P

Jaaa echt wel :D

het was ook super gezellig en ik weet zeker dat dat volgend jaar ook wel weer zo zal zijn.
@paul ik wil ook een petje met propellor :p

Groeten Yannic

Laat ik me ook maar onder voorbehoud inschrijven:
Mike
Jeron
Harm
Yannic
Samske
laurens
Robin
Nando
Paul B
Paul R
John
Peterjan
Raymon
Jan willem
Richard
Peter
Ron
Gerrits

Nog even een vraagje over de Knvvl, als dat hier ff snel mag, als ik lid wordt, moet ik dan al mijn brevetten opnieuw halen(op mijn heli brevet na) of wordt dat allemaal omgezet ookal heb ik geen bewijs dat ik ze gehaald heb?

@Wartexx
Als je club aagesloten is met het clublidmaatschap bij de KNVvL dan zal de clubsecretaris dat voor je doen. Wordt je individueel lid dan denk ik dat je dat zelf moet regelen en ik weet niet of ze dan om een bewijs gaan vragen.

Als je individueel lid wordt, dan kun je dat zelf aanvragen. Je kunt dan een kopie van je brevet wat je hebt gehaald op het kamp opsturen naar de KNVvL en dan krijg je het officiele KNVvL brevet thuisgestuurd. Zo simpel is het.

Ik wordt inderdaad individueel lid, en dat ik het kamp brevet kon opsturen had ik ook begrepen( daarom staat er ook, niet het helibrevet), maar mijn andere 2 brevetten zijn clubbrevetten, waar ik zelf geen bewijs van heb op papier. Mijn club is dus ook niet aangesloten bij de knvvl

Dan moet je een bewijsje vragen bij de secretaris van je club. De breveteisen van de club moeten overigens wel ongeveer overeen komen met die van de KNVvL. Indien er geen bewijs kan worden geleverd, dan zul je inderdaad opnieuw moeten afvliegen, maar dat zou voor een goede vlieger als jij geen probleem hoeven te zijn.

Bedankt voor het compliment, dan denk ik dat ik maar gewoon die 2 brevetjes op nieuw ga halen, volgend jaar op kamp ofzo, tis niet dat ik er heel hard om zit te springen;)

Gaaf, ziet er erg supergezellig uit!
Misschien dat ik volgend jaar ook kom, dit jaar had ik ook gewild, maar ik heb nu centraal school examen VMBO (staatsexamen) dus kon niet omdat ik moest leren.

Edit:/

Die limbo kan stukken lager :P!!!

Back