Inschrijving Werkschependag 2 juni 2011

Ik heb wat zitten tellen, dit is de tussenstand tot nu, 12 April:
81 schepen met in kiellinie gelegd een totale lengte van, schrik niet, 85 meter en 23 centimeter ...... :shock:

Lex: ik wil er nog een metertje aanplakken:
Vanavond de Parat weer eens afgeregeld en proefgevaren (ze stond al 2 jaar werkeloos te staan) en die dame vaart weer als vanouds.
Dus: Parat erbij (1,00 m) 2,4 gHz

Lex,

heb jij niet een onderzeeër die je even heeeeel toevallig onder de Parat naar boven kan laten komen......

ciao,
Ronald

Dat is het 'm nou juist Ronald, kost me m'n periskopen! :( (Nee roel, nu niet meteen over de stijgers en de golfbreker beginnen ... :rolleyes:)

'k wilde juist beginnen over het feit dat Lex daar helemaal geen Parat voor nodig heeft...
Lex z'n subs hebben een unieke eigenschap: ze zijn hout-magnetisch.
Lex een stuk hout in het water (steiger, golfbreker, maak niet uit!) en gegarandeerd komt er een sub van Lex in de buurt. En er breekt vervolgens weer eens iets af...:yes:
Lex z'n torpedo's hebben dat ook, maar die zijn ook gevoelig voor " bodem".

Roel is dit niet vrijgeven van staatsgeheimen?
voor je het weet zit er een stikker met " de vijand luistert mee" op je keyboard.
:)

peros1.jpg

Ik kom met mijn vader en de Hecht 75 cm lang voor de veiligheid zorgen(en bepaalde mensen uit het water vissen als ze ruzie hebben gehad met Snelboten en een MTB).

Niels en Marten

Ahoi,

Als alles naar wens verploopt kom ik ook graag langs in Biddinghuizen! Schitterend plekje voor "bootjes"fanaten. Ik neem de (nog steeds niet afgebouwde :puppydogeyes::2gunfire::roll::teacher:) Typhoon mee (1,63 mtr.)

Greetz,
Luit

Beste Myren,

Die kun je het beste thuis laten, de 41 MHz band is in Nederland niet toegestaan. Gebruik volledig op eigen risico, het kan je op een flinke boete komen te staan.

41Mhz is voor de modelbouw niet toegestaan in Nederland.

In Nederland heb je een 27Mhz, 40Mhz of een 2.4Ghz zender voor de schip nodig.

Op dit soort bekende vaar evenementen is de kans op controle aanwezig.

dat is mij nooit verteld! die heb ik 2 jaar geleden in een winkel compleet met servo's gekocht en den boch daar hebben ze er niks over verteld!!!

hallo

een 40.995 kristal in steken en proberen of het werkt
maar SSM kristallen zal je niet gemakkelijk meer vinden

gr raf

morgen heb ik de boot met zender weer thuis da zal ik kijken wat voor kristal er in zit.
ik ben trouwens nog bij hobma geweest vorige week en die zijden dat er niks mis mee was!!!! dus ik snap t ff niet meer:S

Back