Inschrijvingen NK/Nomac 1:10 BC

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door arcell, 3 mrt 2009.

  1. QuiXoTic

    QuiXoTic

    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Den Hoorn
  2. qwerty

    qwerty

    Lid geworden:
    24 nov 2005
    Berichten:
    170
    nomac

    waarom is er geen 30 min gereden .bij de 1:10 nk
     
  3. Eskomo

    Eskomo Guest

    Ik denk wel dat er 30 min gereden zijn maar dat het uploaden niet goed gelukt is.
    Ik zie ook alleen maar de stand bij de NK tot de 13e min.
    Greetz Stefan
    Ps wie heeft er gewonnen?
     
  4. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    nou er speelde meer dingen
    daarom is er geen volledige finale gereden

    heel erg jammer
     
  5. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Haha tnx Sander ... nou ... bijna ... pff ben net thuis ... lekker zo'n dagje wedstrijdleiding, is behoorlijk intensief hoor, moet je ook eens proberen. ;) net gegeten, de resultaten naar MyLaps ge-upload, en een verslagje online gezet. :):cool:

    Zie verslag verslagje openingsrace BC10 + PS08.

    Upload is volledig gelukt (lukt altijd eigenlijk) ... reden: zie verslag ...
     
  6. Joep

    Joep

    Lid geworden:
    26 feb 2005
    Berichten:
    555
    Locatie:
    Achterhoek
    Bah. Dat je op de rijderstelling soms even je gevoelens niet zonder stemgeluid kan houden met alle adrenaline snap ik. Heb ik zelf ook wel eens last van ;) Maar dat het uit de hand loopt, shame....

    Nu het leuke: Wat onzettend goed dat Danny Essenstam de 1:8 promo heeft gewonnen! Danny gefeliciteerd!!
     
  7. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Zow, dat was gezellig!
    Jammer dat Man bijt Hond hier niet bij was, Richard :-D

    Wel lullig dat het zo moet lopen in de NK1:10, ik hoop dat die rijders die zoiets veroorzaken flinke represailles kunnen verwachten...
     
  8. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Tja idd, en dan te bedenken dat ie eigenlijk een batterijnicht is ... :):cool: Ben eigenlijk wel benieuwd van wie hij die auto geleend had ... :rolling:

    Afgelopen woensdagavond al op TV ... eneuh ... 2 keer binnen 1 week is zelfs voor mij een beetje teveel van het goede, hahaa ... :cool::cool::cool:
     
  9. Danny E

    Danny E

    Lid geworden:
    18 feb 2009
    Berichten:
    19
    Dank je:D. Het was natuurlijk niet mogelijk zonder de spullen van Pruts omdat ik zelf geen brandstof auto en spullen heb. Ook was het niet mogelijk geweest zonder de goede hulp en adviezen van Michel Jansen. Beide heren nogmaals bedankt. Toppie dat dit mogelijk was om eens te proberen;). Verder was de dag zelf ook goed verlopen en zijn juiste beslissingen genomen van de wedstrijdleiding in mijn ogen.

    m.v.g. Danny
     
  10. wijchen

    wijchen

    Lid geworden:
    5 jun 2006
    Berichten:
    110
    Das de man die Danny de volgende keer ook zijn auto uitleend.....of een goeie sponsor voor Danny moet zoeken zodat hij kan blijven rijden.... ;-)

    Danny, heel goed gereden en tanken met een tankfles kan ook snel zoals je gezien hebt!!


    Gr,
    M.
     
  11. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Mensen ik wil jullie niet voor de kop stoten hier
    maar hu er wel rekening mee dat dit ten eerste en ten allen tijden een NK 1/10 is
    en niet alleen maar de 1/8 wagens !!!
    gezien het forum hierover hebben jullie incl, de wedstrijdleider en organisatie het alleen maar over de 1/8
    en dat zou eigenlijk niet kunnen op een NK 1/10 Brandstof !!!!
    de 1/10 heeft op hun weekend ten alle tijden de voorrang
    en zou dan dus ook de meeste aandacht en intresse moeten hebben van de wedstrijdleiding en de organisatie

    en dit zegt een 1/8 man pfff

    hieruit en uit de stemmen die we inmiddels gehoord hebben, blijkt dat men liever had gehad dat er alleen 1/8 rijders waren en dat men daar de 1/10 als een mindere klasse zien
    Raar maar waar,
    en dit terwijl het weekend een NK 1/10 200mm weekend is en moet zijn !!
    deze instelling en uiting op forums wrijft zich wel af op de rijders uit de 1/10 200mm klasse

    en dat kan nooit de bedoeling zijn toch??

    zo de stemmen van meerdere rijders

    sorry guys, but these are the facts
     
  12. djiewie

    djiewie Guest

    Danny,

    Snaarstrak gereden heb genoten, maar nu de vraag: wat is leuker electro of Brandstof??



    Greetz Janwillem
     
  13. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Sorry Hugo, je bent een beste vent, maar soms kun je echt een hoop onzin uitkramen ... :confused:

    Ten eerste, alle 1:10 rijders zijn vrij om mee te posten ... :)
    Ten tweede hebben we vandaag bij de AMCA alles aangedragen om aan de 1:10 NK finale alle mogelijkheden te bieden om het vervolg te kunnen realiseren, maar daarover beslissen we samen a.s. woensdag ... :rolleyes:
    Ten derde, we hebben een aantal trucs uitgehaald om de 1:10 NK finale, hetgeen de wens van een hoop 1:10 rijders was, als laatste finale te rijden ... :cool:

    Skip the bullshit man! :sleepy:

    Zelfs DIT gaat over de 1:10 ...

    Ik heb zelfs tijdens de prijsuitreiking uitgesproken dat we GRAAG volgend jaar weer een NK 1:10 organiseren bij de AMCA in Apeldoorn.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  14. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Ik ben dan geen 1:10 rijder, maar wil via deze weg toch Marc Meijer feliciteren met de winst in de 1:10 NC.
     
  15. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.485
    Locatie:
    Sassenheim
    Als je de eerdere posts bedoelt hebben we alleen maar wat gegrapt....
    Inweze is het gewoon jammer dat de 1:10 niet meer licentiehouders kon krijgen, daartegen ben ik wel blij dat we daarmee weer een Promo erbij konden voegen en als 1:8 sectie mag ik blij zijn met zo'n opkomst.

    Het toppunt van een slecht deelnemersveld gaan we volgende week wel zien vrees ik....
     
  16. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    geen bullshit Richard
    zie het hele verloop van deze topic
    ik heb het niet aleen over dit weekend

    of zie je het zelf nu niet meer??
    tuurlijk wel toch

    Oorspronkelijk geplaatst door Danny E
    Verder was de dag zelf ook goed verlopen en zijn juiste beslissingen genomen van de wedstrijdleiding in mijn ogen

    Ps.
    ik weet nog niet zo zeker of er vandaag wel de juiste beslissingen zijn genomen door de wedstrijdleider, gezien het voorval wat heeft plaats gevonden.
    maar daar gaat het hier nu niet om
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  17. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    1:8 is en blijft de koningsklasse!;):D
     
  18. Danny E

    Danny E

    Lid geworden:
    18 feb 2009
    Berichten:
    19
    Beide net zo leuk. Het gaat mij om het rijden en bezig te zijn met RC, ongeacht de klasse of schaal. Naar mijn mening zijn altijd alle ervaringen welkom om zo wat wijzer te worden;):-D.
     
  19. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Correct S.T.
    helaas

    Ps.

    Richard, iets zeggen tegen de rijders en het daadwerkelijk menen, zijn twee totaal versillende dingen
    sorry man
     
  20. djiewie

    djiewie Guest

    Ja richard, was een special dagje met de commotie bij de NK 1/10 finale.

    Heel speciaal zal ik maar zeggen. Achteraf maar goed ook dat de 1/10 geen proef mogelijkheid heeft ,ik wilde een keer meerijden maar dat kan schijnbaar niet , moet je gelijk een licentie voor het hele jaar kopen, jammer. Je bent je leven niet zeker op de rijders stelling. (geintje)

    Janwillem.
     

Deel Deze Pagina