Inspiratie voor Heli/hobby-ruimte...

Hallo allemaal,

Omdat ik binnenkort mijn heli/hobbyzolder opnieuw wil gaan inrichten heb ik wat inspiratie nodig,dus als jullie nou wat foto's hier willen posten met nog wat suggesties??? ;-)

Groeten,
Marcel

Nou bij mij is het een ontplofte boel!
Voordeel is dat ik wel weet, waar alles EXACT ligt...

Al denk me vrouw daar anders over.... ;)

Hallo allemaal,

Omdat ik binnenkort mijn heli/hobbyzolder opnieuw wil gaan inrichten heb ik wat inspiratie nodig,dus als jullie nou wat foto's hier willen posten met nog wat suggesties??? ;-)

Groeten,
Marcel

Een tafel om je heli op te zetten, een stoel om erbij te zitten, en misschien een lift voor als je met big scale materiaal gaat werken.....

loge:sleepy:s

Een tafel om je heli op te zetten, een stoel om erbij te zitten, en misschien een lift voor als je met big scale materiaal gaat werken.....

loge:sleepy:s

En een koffiezet-apparaat! Vergeet vooral de koffiezetter niet!:mrgreen:

Groet, Bert

En een koffiezet-apparaat! Vergeet vooral de koffiezetter niet!:mrgreen:

Groet, Bert

Ha die Bert,

Joh, heb jij een koffiezetter in je ruimte?? Lux lux lux... Heb ik de ruimte niet voor helaas. Maar ja, voor mij is het ook maar een meter of 3 lopen naar mijn luxe bonenmachine in de keuken.......

loges

Probeer als je kunt de hobbyruimte beneden te maken, zodat je door zo weinig mogelijk deuren moet om bij de auto te komen. dat gesleep met helikopters van zolder naar beneden heeft mij in het verleden alleen maar schade opgeleverd.

Steven.

Laat je vloer schuin aflopen naar een makkelijk bereikbaar hoekje.
Als je dan zo'n akelig klein schroefje of iets dergelijks laat vallen weet je waar je moet zoeken.:mrgreen:

Altijd laat ik wel iets kleins vallen wat dan over het laminaat wegstuitert.
Vaak ben ik dat dingetje dan weken kwijt totdat het totaal onverwacht weer opduikt op een plaats die ik nooit verwacht had. Meestal nadat ik het niet meer nodig heb.

Zorg voor kasten, werkbank en dergelijke die of volledig tot op de vloer komen of op hoge poten staan zodat je er bij kan.
Ik heb regelmatig op mijn knietjes met een stokje allerlei onderdelen onder mijn kast vandaan moeten vissen.
Tot ik het zat was en er een latje onder spijkerde.

Welke idioot ontwerpt zo'n meubel, op pootjes met net 3 cm ruimte eronder.

Ik zou je aanraden om wat planken aan de muur te maken, voor evt. nieuwkopen en/of projecten waar je mee bezig bent, dan wordt je tafel niet zo vol :D

Een lamp op een statiefje, zo'n minischijnwerpertje, is ook heel handig, vooral als je 's avonds laat nog aan het prutsen bent, dan kun je nog iets zien en hoef je geen extra zaklamp in je mond te houden maar gewoon het lampje te richten :P

Ik zou je ook aanraden om een bakje op tafel te bevestigen waar je alle losse onderdeeltjes in kunt leggen, dat voorkomt dat de onderdeeltjes wegspringen en je op de kop onder de kast moet, maar je hebt verder wel alles onder handbereik :D

Back