Instellen Align RCE-BL70G

Wie kan mij helpen?
Ik heb een nieuwe Align T-Rex 500 pro dfl combo aangeschaft, gebouwd en afgesteld met een Spektrum AR7200bx. Alles verliep voorspoedig tot ik bij de regelaar kwam. Ik kom niet in het setup menu. Telkens begint toch de motor weer te draaien terwijl dit niet hoort in de setup mode.
Ik heb een Spektrum DX7S en nooit eerder moeite gehad met het instellen van andere regelaars (een aantal turnigy plush amps)
Iemand met ervaring hier mee?

Alvast bedankt.

Groet, Rick.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Rick,

Heeft te maken met de failsave van de AR7200BX.
Heb de zelfde uitdaging gehad.. exact zelfde setup
Je hebt een tweede powersource nodig zoals een backupguard van scorpion.
daarmee laat je eerst de ar7200bx initialiseren waarna je de ecs op de normale manier onder spanning brengt.

[URL="
[/URL] is your friend ;) .. als je een extra ontvanger hebt lukt het ook?

Thanks!
Mag er een batterij boxje met 4 penlite's op de ar7200bx? Of denk ik nu te simpel?
Anders heb ik wel een andere ontvanger ook.

Gr. Rick.

Dan zou ik de extra ontvanger gebruiken, ben zelf niet zo elektrotechnisch dat ik het antwoord op die vraag heb :-)

succes hé!

Thanks! Gelukt :D
Nog een advies voor de bec output spanning? De heli is zoals gezegd voorzien van Spektrum ar7200bx en de align servo's uit de kit (1×525m en 3x515m). Throttle response op medium of high? (Ben nog redelijk beginnend en zeker geen 3d vlieger)

Gr. Rick.

ah mooi goed nieuws.. spanning heb ik niets aan veranderd. heb alleen soft start aangepast bij Aircraft (mid stick)
In de AR72000bx gebruik ik control behavior extreme van parameter menu B.
Ben begonnen op Sport en heb langzaam aan telkens een stapje verder gedaan.
Voordeel daarvan is dat de AR7200bx dan zelf deze instelling al maakt.
Momenteel twijfel ik nog over transmitter mode gaan of niet.
Ben zelf ook beginnend al gaat het steeds beter ;)

Back