Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lijkt me goed idd
maar met die 80 weet nog steeds niet hoeveel hs je hebben zal natuurlijk, probeer toch eens te berekenen hé
en zorg dat als je in paniek schiet je je hold kan aanzetten ;-)
veel plezier!!
en beter weer...... gvdmdfmkldsqjhfmpui yhrenpbfdsqmfpuikjn
pitch curve 40-40-58-77-100 loopt dan van -2 graad tot +10 graad.
Lijkt dat wat ?
wen jezelf aan een lineare curve na midstick.
ik zou er van maken 40-45-50-75-100 heb je ook geen rare verschijnselen met overschakelen naar idle mits je idle pitch curve 0-25-50-75-100 is natuurlijk.
Throttle hold is een voorziening waarbij je de motor met 1 knop uitschakeld
Voor de throttle hold knop kan ik zowel de throttle als de pitch curve instellen. Throttle staat bij mij op 0-0-0-0-0. Heb begrepen dat als je bij calamiteiten in de lucht de throttle hold knop inschakelt de heli gyroscopisch zou kunnen dalen. Met welke pitch curve is dat dan. Staat nu op vol negatief.
NORMAL (normal flights):
Deze mode is geschikt voor normal flights. De heli zal precies bij middle throttle stick (3/5) hoeveren. Deze mode heeft geen negatieve pitch en geen constant toerental. Bij low throttle stick is de motor uit. Deze mode is geschikt om indoor mee te vliegen, bij windstil kun je er ook outdoor mee vliegen. Voordat je gaat vliegen start je altijd op in NORMAL mode!
Dat is trouwens een eeuwige discussie, en hangt volledig af van wat je met de heli wilt gaan doen
hooveren bij midstick is meestal een afstelling voor schaalvliegen
Dan doet ie midstick dus niks. Ik wil dan hoveren.
Overschakelen naar idle is nog lang niet aan de orde. Zo ja dan worden de instellingen anders met zowel voor de throttle als de pitch curve midstick een overlap.