Instellingen auto: "Toe in" en "Castor Blocks"

Hoe configureer je eigenlijk achterste Toe In op een rustler?
(voor alle duidelijkheid, "Toe In" wil zeggen dat de wielen naar mekaar gaan)

Hier een overzicht van de voor (en nadelen van Toe In)
Car Set-Up: Toe-in/Toe-out

Ik zie het veel gezien op Jato's
IMG_2211.jpg
P9251000.jpg

topveiw.jpg
PC190018.jpg

jato002jb4.jpg

hier is het zelfs redelijk extreem en duidelijk te zien
2038117_75_full.jpg

is dat enkel en alleen door bijvoorbeeld arm mounts te voorzien als deze?
Deze zijn bijvoorbeeld 4° (wat al extreem is)
ter402s-41245943032.jpg

2008 New Era Models: TER402S-4 Rear Arms Mounts for TER650V with 4 degree toe in.

4-deg-arm-mount-274x203.jpg

Addicted2RC.com Electric Rustler Products

Of is er nog iets anders vereist, bijvoorbeeld dat de turnbuckles verstelbaar zijn ofzo?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
andere blocks zijn de manier om het te verstellen, de rustler heeft namelijk geen turnbuckles achteraan voor toe. maar standaard is het al vrij goed hoor, hoeft neit echt te veranderd worden.

welke blocks bedoel je precies achteraan?
(vooraan hoef ik geen toe in te hebben, zou het alleen achteraan willen in combi met verlengde armen)

ow en de Jato heeft standaard al liefst 4° toe in :o

Laatst bewerkt:
zou eens willen weten of iemand kan uitleggen waar die graden in Castor Blocks eigenlijk goed voor zijn...

bij de rustler is die gefixeerd op 30°

Maar bij de nitro versies kan je opteren voor 25° castor blocks.

Maar wat doet het met je rijgedrag en kan je die 25° castor blocks van de Nitro Rustler ook op je Electric Rustler plaatsen?
Want ik vermoed dat de voorophangingsonderdelen identiek zijn van de 2 rustlers...?

Zoek even naar het hudy setup book. Daar staat alles in over caster wat het doet etc en wat voor verandering wat doet.

www.hudy.net en dan op het boek icoontje helemaal rechts klikken.

Zoek even naar het hudy setup book. Daar staat alles in over caster wat het doet etc en wat voor verandering wat doet.

www.hudy.net en dan op het boek icoontje helemaal rechts klikken.

thx!

en zijn er geen 25° caster blocks voor elec rustler? eventueel die van de nitro rustler? past dat op de elec rustl?

Back