Instellingen King V2 in T6EX

raymon

Forum veteraan
Heren.
Ik heb hier een King V2 staan.
Maar ik zou graag de instellingen willen weten van de pitch en trotle curve.
Is er iemand die mij die instellingen kan geven?
Ik heb ook nog een EVO 9 ligen, als iemand die instellingen heeft, dan wil ik het daar ook wel instellen.
Maar hoe moet alles staan?

17547d654812526f.jpg

17547d65481490dc.jpg

Mvg, Raymon.

Laatst bewerkt door een moderator:
pitch curve linear laten dus 0, 25, 50, 75, 100
trottle 0 , 30 , 80 , 80 , 80 en die 80 kan varieeren wat je het lekkerste vind vliegen
hoger word hij vinniger en lager word hij rustiger deze instellingen gelden voor de standaard
3100KV blmotor heb je een grotere dan trottle omlaag bij een 38 of 3900 kom je op 40 a 50 %

Laatst bewerkt:
okee, en als ik de schakelaar om haal veranderd de bladen instellingen, die word negatief.

sorry maar ik heb 8 schakelaars op mijn zender
wat ik je heb gegeven zijn de instellingen voor normalmode idleup moet je de trottlecurve helemaal recht maken dus bv alle punten op 80%

okee, zou mijn evo makelijker instellen?
zou wel fijn zijn dat ik hem hier in krijg uiteraard.

maar het probleem voor mijn gevoel is dat als ik de schakelaar van iddle up omhaal dat de bladen in negatief gaan staan.

als je de trottle stick in het midden hebt staan (de ff motor afkoppelen) dan moeten je bladen op nul graden staan en dat mag niet veranderen als je naar iddleup schakeld
is dat wel het geval dan heb je ergens in je zender een mixer aan staan wat niet hoort zoals de revo bv.

Hey je kapje is mooi geworden :thumbsup:
Heb je Nando nog niet te pakken kunnen krijgen dan met de evo ?
Heb je morgen wat te doen ? anders nog wel een keer komen kijken dan kan ik mijn zender ook wel mee nemen kunnen we even kijken of hij het daar ook zo raar op doet ok ?

Grt.
Jan-Willem

Laatst bewerkt:
zo, we zijn een heel stuk verder, inmidels is de electronica ingesteld, nu nog de bladen e.d. en uit trimmen.

Back