Instellingen? Zoom 450 met mx12 en gy401

• Topicstarter Topicstarter suzuki/yoshimura
  • Startdatum Startdatum
S

suzuki/yoshimura

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben beginner. Ik heb een Zoom 450 met mx12 en gy401 gekocht.
Zou iemand met dezelfde set mij de instellingen van het hele menu kunnen vertellen? Ik begin net en heb er nog niet zoveel verstand van. Dus wat hulp kan ik wel gebruiken

Alvast bedankt.

het beste dat je kan doen is hulp zoeken bij een club
het gaat je veel geld en veel frustraties besparen.
voor die heli correct af te stellen heb je een pitchmeter ,toerentalmeter ,enz nodig.
anders als je echt wilt alleen doen ,kan je finless videos bekijken van een t-rex 450
en koop een traingskruis.

Jammer dat er in het noorden (friesland) niet bijster veel vliegclubs zijn..

"zoek een vliegclub" gaat dus niet altijd op .. (uit eigen ervaring)

hier ergens op het forum staat hoe je, je mx-12 moet instellen. moet je even de zoekfunctie gebruiken

TrexzNL zei:
Jammer dat er in het noorden (friesland) niet bijster veel vliegclubs zijn..

"zoek een vliegclub" gaat dus niet altijd op .. (uit eigen ervaring)

Het gaat altijd op hoor.. Friesland is niet het buitenland, nederland is klein. In een klein uurtje zit je heel ergens anders, waar wel een vliegclub is.

Zeker als je van toeten noch blazen weet (even heel oneerbiedig gezegd) is het gewoon de enige en verstandige keuze. Anders kan wel, maar dat worden dan korte vluchtjes..

Ja maar die heeft volgens mij een t-rex. Er zijn volgens mij genoeg die een zoom met mx 12 hebben.
En welke simulator gebruiken jullie? Kun je die gewoon downloaden of moet je dat ergens kopen?

suzuki/yoshimura zei:
Ja maar die heeft volgens mij een t-rex. Er zijn volgens mij genoeg die een zoom met mx 12 hebben.
En welke simulator gebruiken jullie? Kun je die gewoon downloaden of moet je dat ergens kopen?

nee het was geen T-rex. welke sim we gebruken nou dat is erg verschillend, de beste sim,s en duurste haha :lol: zijn feflex en realflight maar er zijn ook genoeg mensen die een gratis sim gebruiken zoals fms. en die is gewoon te downloaden even bij google intikken fms en dan vind je hem vast wel :wink:

Nee maar dan kan ik van daaruit een beetje de mijne gaan goed zetten. Er staan zulke rare dingen waar ik nog nooit van gehoord heb in dat menu vandaar. Daar heb ik met m'n rc auto's geen last van.

ik vlieg met de zoom 450 en een gyro 401
en een mx 12

wat wil je weten wil je graag helpen,,,

groetjes baileys

Oh ja kan iemand mij vertellen wat het verschil is of het motortje van protech blauw of rood is??

even voor de zekerheid

de zoom heeft een 120 graden swash

maarre je hebt toch een boekje erbij
zo moet je je zender ook instellen
op bladzijde 23

stel zo de zender in

Het zal wel aan mij liggen maar dat menu is toch veel groter dan die 2 dingen in het boekje.

jawel maar derest ga ik je vertellen,,,

aan die andere dingen hoef je helemaal niet te komen
alleen aan je trothle curve
en je picth curve
en de swash

de andere heb je nog niet nodig
is wel moeilijk alle maal uitte leggen
via de mail,,
want je moet ook nog de heli afstellen,,
staat ook in het boekje ,
maar als het allemaal nieuw voor je is
is het vrij moeilijk,,

groetjes baileys

Ja idd het is vrij ingewikkeld ja. Nog een vraagje. Als jullie hem aan hebben, brand dan de rode en blauwe led ook op jullie regelaar (pro-b30-e)? Wat beteken die kleuren?

dat alles goed is,,,
weet niet precies maar als het gaat knipperen is je accu
bijna leeg,,
het belangrijkste is goed lezen,,
met afstellen alles staat in het boekje
hoe de servo moeten staan
bij mid stick,
dat wil zeggen je knuppel van het gas in het midden
dat alles de goede kant op stuurt,,

groetjes baileys

Back