Yves, ik ben ook linkshanding. Dus als gooien moeilijk wordt, wil ik wel in uw plaats gooien.
groeten
Rudi
groeten
Rudi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yves, ik ben ook linkshanding. Dus als gooien moeilijk wordt, wil ik wel in uw plaats gooien.
groeten
Rudi
workshopje ''dlg werpen zonder rugklachten'' meschien iets voor jullie??
Beterschap en sterkte, hopelijk tot op een volgende wedstrijd!
@ hollands glorie; veel succes en tot ziens in Brande!
Idur,
Ik heb twee linkerhanden. Niettegenstaande wat iedereen denkt is dit meestal een voordeel: leef rechts maar denk links (Elio di Rupo)
Gooien gaat prima : geen enkele vermindering van kracht of soepelheid... 50 meter +++ maar : mijn arts speelt handbal op het veld naast mijn DLG lanceerbasis![]()
Hij zei mij dat als ik mijn hernia per se wou exploderen, ik "gewoon" moet doorgaan met deze discus launch spine wrecking technology.
Ik heb dus "discreet" begrepen dat ik momenteel een pauze moet inleggen, om te vermijden dat ik per se een nieuwe dokter moet zoeken :xmas:
Dus is Herentals uit voor mij, tenzij je met mijn arts ail praten via Internet.
Zijn Nederlands is tamelijk wakkelen hij drinkt geen Duvels. Nou, nou, dit is een gebrek in kultuur
Groetjes,
Yves
and please FI and remember Pim Fortuin
Brande is fout : de verleden tijd van Brand is Brandde met twee dee's kadeezoals in Duvel
![]()
Bart for President in Dutchland
Yves
OVVS
vandaag veel wind, dus ik dacht aan de wedstrijd met het gevoel dat loet wel eens een 3e keer op rij zou kunnen winnen.
ben benieuwd naar de uitslagen!
helaas voor loet heeft hij niet gewonnen![]()