Interese in een pipermeeting???

Als iemand een piper clipped wing (of een andere arobatic piper) wil ruilen tegen mijn extra 300 <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
dan vlieg ik ook mee....anders de dag erop;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Awol, ik heb nog een Citabria 175 span staan. Destijds bouwkit gekocht bij Hobby in, is van Sig. Ding staat al twee jaar in het stof, kunnen we ruilen met jouw lege kist als je wil. Vliegt goed nadat ik de rolroeren heb verlengd.

7,5 CC is meer dan voldoende.

Zit wel een paar avonden werk aan. Is 1 keer zachtjes gecrasht bij de take of daar ik de rolroeren verkeerd had aangesloten en natuurlijk niet had gecheckt van te voren!

Stuur me PB voor meer info als je wil.
Groet
Michiel

Een clublid is nu een Kyosho piper aan het opbouwen. Dus weer eentje meer in onze eigen club... En weer eentje voor de meeting dus.

Zoiets moois mag je natuurlijk niet vergeten.

Als het net zo'n mooie dag wordt als gister, ( Onze vliegdag waar onder andere Davy op bezoek is geweest ) dan wordt het mooi.
Gister hadden we mooi weer, met wel wat wind, maar mooi droog.
En er was ook al een potentiele Pipervlieger even naar ons veld komen kijken.

Dus als de weergoden ons dan ook weer toelachen wordt het een schitterende dag...

ik zou wel willen komen, heb een piper 1/3 met 38 cc benzine.
hoe ver is het rijden voor mij, woon tussen gent en antwerpen.
mvg geert

Hoi Michiel en geintreseerde,

Ik ben zelf om 10 uur op het veld om voorbereidingen te treffen voor de meeting. Van af die tijd is het ook mogelijk om te komen. Het kan zijn dat je nog niet kunt vliegen vanwegen de opbouw van de netten. Daarna kun je je gang gaan.
Voor meer informatie vraag het ff aan Sanka.

Groetjes Rob.

Hallo,

Ik was het helemaal vergeten, maar wil ook wel komen met mijn Pipercup 7,5cc +/-2M.

Ik vlieg met kanaal 64.

Groet Dennis

Hoi Michiel en geintreseerde,

Ik ben zelf om 10 uur op het veld om voorbereidingen te treffen voor de meeting. Van af die tijd is het ook mogelijk om te komen. Het kan zijn dat je nog niet kunt vliegen vanwegen de opbouw van de netten. Daarna kun je je gang gaan.
Voor meer informatie vraag het ff aan Sanka.

Groetjes Rob.

Bedankt Rob, ik heb er erg veel zin in!! Ik zal er rond een uur of 13/13.30 uur zijn.

Sorry ik meld me bij deze af, ik kan men piper niet op tijd voor elkaar krijgen en haast werk hou ik niet van, ik heb besloten om te gaan vliegen op de jetmeeting in Sittard, mijn Boomerang moet tenslotte ook soms vliegen he.

Ik ben wel een Clipped Wing aan het bouwen voor een 4cil 4T van OS sp 3,3 Mtr en die zal volgend jaar wel klaar zijn en dan kom ik zekers naar jullie Pipermeeting toe en jawel dan komen we met 4 Pipers

Ik wens jullie en heel fijn vliegweekend toe en zie de leuke foto s hier wel verschijnen.

Vriendelijke groeten Jaap

@ Jaap.

Jammer det het niet is gelukt om je Piper af te krijgen. Tot volgend jaar dan.
Waar komen die andere drie pipers dan vandaan????

Frank.

tja

hey sanka,

Misschien had je het al vernomen dat mijn piper cub met de scale meeting in oss.
het niet heeft overleefd.
En dus heb ik een nieuwe sig bouwdoos gekocht.
Ben ik helaas door de verbouwing van mn nieuwe huis nog niet toe gekomen aan bouwen dus bij deze ben ik er als persoon hoop ik wel maar zonder de mooie cub.
volgend jaar ben ik er zeker bij met mn 1/5 sig cub

groetjes pascal en tot zondag

Pipermeeting 2009

Volgend jaar gaan we ook weer een Pipermeeting doen. Deze keer op 22 augustus.

Als je hiervan op de hoogte gehouden wilt worden, pb mij dan aub even je e-mail adres.
Dan stuur ik ter zijner tijd alle info in een keer rond. Alles komt natuurlijk ook op het forum te staan.

Het weer wordt super. Net mijn Pipertje nog even gepoetst, moet wel even de motor goed afstellen, slaat steeds af bij stationair, en waarom daar ben ik nog niet achter, is een Saito 72.

Plotterwelt brengt de snijplotter mee om voor ort de Pipers te beletteren waar nodig .

Dan is er ook 220V om te kunnen laden waar nodig .

Mvg Johan

Back