Interessante links voor de schaalbouwer

Fraaie detail foto's van warbirds. :)

http://www.flightjournal.com/fj/planes.asp

details_guns1_lg.jpg

details_fuse2_lg.jpg

details_cockpit3_lg.jpg

:rolling:

Okay Kurt :thumbsup:

Prima site overigens, mooie modellen (muv. die eerste P-51, da's echt een misgeboorte . . . :schrik: ).

Ik zet 'm (ja echt waar!) even bij de favorieten (rare term als er plm. 897 links staan :? )

jan

ik heb die site van jou ook bij mijn favorieten gezet hoor, echt wel knap gebouwd (bijna zonde van ermee te vliegen)

De modellen van Paul Janssens vliegen trouwens heel mooi (ik heb eens mogen vliegen met zijn Firefly en Raffale)

En die eerste P51 ziet er inderdaad niet zo schitterend uit, ik dacht dat het een van zijn eerste modellen was.

Strak hoor, maar alleen voor bezine motoren volgens mij.

Het toerental van de propellor klopt ook mooi zo.

Voor wie zelf zo'n prop drive of iets dergelijks i elkaar wil prutsen: Stock Drive Products. Heeft allerlei lagers, tandwielen, drijfriemen, asjes, noem het maar op, zowel metrische als imperial maten. Even graven op die site en je vindt ook een aantal .pdf-documenten met tips, formules en voorbeelden van mechanische constructies.

Heren!

Dank dank. :oops:

Het is een link van de site van Paul K. Johnson (hé . . . waar heb ik die naam eerder gehoord . . . :roll: )

Ik geef het alleen maar even door. :wink:

(Vroeger was er zo'n 'At your service!' smiley. Die zie ik niet meer . . . :roll: )

Aha!

:pim:

jan

Back