Interesse peiling varen in eem zwembad

Hallo allemaal,

Rc Events wil kijken of het leuk / interessant is om een wedstrijd bad af te huren voor mini, micro, speedboten, statische boten als slepers etc en onderzeeërs.

Het is een bad van 50 meter lang, niet zo heel groot, maar natuurlijk wel heel gaaf.
Er zal ook een duiker aanwezig zijn die op en onderwater foto's en films gaat maken.

Graag hoor ik van jullie of er interesse is

Mvg,

John.

hou er wel rekening mee, dat er altijd olie / vet uit je schroefas kan komen. De meeste zwembaden vinden dit niet zo leuk......

Ik weet nog van vroeger (jaartje of 25 geleden), dat de modelbouwclub aan het einde van het zwem-seizoen het buitenbad mocht gebruiken. Daarna werd het buitenbad leeg gepompt voor de winterstop.

Daar is rekening mee gehouden. tnx ;)
Dit is al besproken met de verhuurder van het bad, en die is gerust gesteld.
Het valt vaak wel mee met wat er los komt, maar we moeten er wel rekening mee houden.

iig willen we kijken of er interesse is, daarna gaan we verder met de besprekingen met het bad. De kosten van huren is nog al prijzig.

John.

Hallo
Waar wordt dit gehouden eventueel?
Lijkt mij wel leuk, maar er moeten wel gigantisch goede afspraken gemaakt worden, want je nodigd wel alle disciplines uit. Voor duikboten ( mijn tak van hobby ) is het niet verstandig als er oppervlakte schepen varen, zeker geen speedboten.
Kan je het misschien verdelen over twee dagen?

Hans

Denk je ook aan de rotzooi die vrijkomt bij het uitfikken van een regelaar ofzo? Buiten de stank komen er ook chemicaliën vrij..

Overigens wel een leuk initiatief! Als ik kan en het is te doen kwa afstand kom ik ook wel buurten.

@ Hans,

Vandaar is deze peiling.
Een zwembad huren kost ong. €215.- per uur. Vandaar we aan het kijken zijn of er genoeg animo is, en in hoeverre sponsors mee gaan.
We doen zeker onze best, en proberen het voor elkaar te krijgen.

@ Lexo,
Er zijn gesprekken geweest met een aantal punten wat er kan gebeuren.
Op zich word het niet door het zwembad afgewezen, maar moeten we wel alles goed in kaart zetten.

Tips en suggesties zijn van harte welkom :)

Mvg,

John.

Back