Interessepeiling Inkoopaktie Remove Before Flight Switch

Jorn 4
Lyckele 2
Beeek 2
Meylink 2
Robert 3
Erik van Nes 3

We zullen zien wat we kunnen kunnen doen Erik.

Ik heb besloten om er 30 stuks te bestellen, zodat ik er al een paar af kan geven op de wedstrijd in Elburg. Wie er dan nog een paar wil kan eventueel nog bij mij bestellen tot ze op zijn. Ik hoop dat iedereen het hiemee eens is, zoniet, dan hoor ik het graag.

Ja hoor dat moet kunnen. Ik heb vandaag al een bestelling geplaatst. Ik heb er 25 besteld voor €153,- inclusief verzendkosten. Ze komen dus op €6,12 perstuk exclusief eventuele verzendkosten. Ik ben deze zaterdag op de wedstrijd in Elburg, en ik verwacht ze donderdag of vrijdag in huis te hebben.
Mensen die nog willen, ik heb er nog een paar, maar ze raken snel op.

Jorn 4
Lyckele 4
Beeek 2
Meylink 2
Robert 3
Erik van Nes 3
gait 2
Maduc 2

stuur je nog even een pm met je gegevens zodat het geld overgemaakt kan worden? (incl. verzendkosten aub, want ik kom ze niet ophalen vrees ik :p).

Slecht nieuws voor diegenen die morgen de switches verwachten. Ik heb ze niet gekregen. Ik had ze donderdag al verwacht, maar ik heb ze niet. Ik baal er behoorlijk van en ga de leverancier er ook op aanspreken. Koste me toch €18 om het op te laten sturen, als het dan veel te laat is vind ik dat erg vervelend. Wordt vervolgd.

Ik heb ze binnen, maar ik heb nog geen antwoord gekregen van rcmarket, dus ik weet nog niet of ik wat terug krijg. Ik hoop snel bericht te krijgen.

ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten aangezien mijn fourstar graag zijn maiden gaat maken, maar wel met een lintje op het veld wil arriveren. Kunnen we niet afspreken dat ik het eerste bedrag vast overmaak en indien het meer blijkt te zijn de rest alsnog overmaak?

Back