Interessepeiling Inkoopaktie Remove Before Flight Switch

ik heb ook nog niets ontvangen, wellicht dat er fout gegaan is? Die van mij zouden anderhalve week geleden al op de post zijn gegaan....

Als Jorn hier even wil reageren waar het mis gaat? Ik heb ook nog niets ontvangen en zit er op te wachten. Hoor verder niets meer (ook niet via mail).

Hallo iedereen. Ik heb een heftige week achter de rug met veel ziekenhuis bezoeken. Alles is even niet zo gelopen als ik had gewild. Vandaag heb ik de tijd om alles te regelen en dat ga ik ook doen. Al jullie bestellingen gaan vandaag de deur uit.

@ Proper, moet lukken, stuur even een pb.

Heeft iedereen de switches binnen?
Ik wil nog even zeggen dat het mij spijt dat het niet wat sneller ging. Ik hoop dat niemand er mooie vliegdagen om heeft gemist.

Heeft iedereen de switches binnen?
Ik wil nog even zeggen dat het mij spijt dat het niet wat sneller ging. Ik hoop dat niemand er mooie vliegdagen om heeft gemist.

iedereen kon ook gewoon vliegen, zonder schakelaar hoor ;)

maar het is een leuke bedoeling geweest denk ik...
maar ik vind het allemaal extra gewicht...
ben er niet zo voorstander van ;)

Zijn er nog exemplaren over of wil iemand er toevallig toch maar vanaf? Ik kan er nog wel een paar gebruiken ;) het leek me destijds niks maar ik heb nu vaste accu's in mijn toestellen dus eigenlijk toch wel practisch..

heb er nog twee. Had ze besteld. 2x gebruikt in een dlg maar beviel me niet omdat het in mijn rompje niet meer erbij past. te weinig ruimte

switch.jpg

richtprijs €5.00 per stuk

morgen ook bij me in swalmen op de f3k wedstrijd (als deze doorgaat).
robert_berends01@msn.com

Back