Internationaal Open Duits Kampioenschap F3K 2007

arno888 zei:
Loet Wakkerman zei:
Maar Arno heeft gelijk. Ik vlieg 3-4 keer per week, ook vandaag met stevige wind.

Met een andere ontvanger in die "kleine"..........................??

Nog niet. Ik heb de romp van de kleine af moeten peuteren om de ontvanger er uit te krijgen (zat vastgelijmd) . Gelukkig was de romp toch niet naar mijn zin.

Loet Wakkerman zei:
arno888 zei:
Bruno van Hoek zei:
arno888 zei:
De quizvraag: Zoek de F2D-er....... :lol:

Deze quizvraag is ongeldig..........................
die F2D'r is al helemaal geïntegreerd, geabsorpeerd, geopsedeerd ofsoietsdan wat op eerd eindigd :lol: :lol: :lol:

En heeft al 2 keer tegen een andere vliegende kist aangevlogen, geheel in stijl en zonder mededogen.
't zal ook niet, he. En.... zat het knoopje er nog aan? :rolling:

Bruno van Hoek zei:
Loet Wakkerman zei:
Gelukkig was de romp toch niet naar mijn zin
Net als die motor op de foto zeker? :schrik:

.

Nee, dat was mijn zusje. Die heeft er dit jaar 2 stuk gevlogen . Daar kun je een hele mooie Asperin voor kopen en dan houd je nog geld over voor een Graupner MX16 zender en een Jeti-ontvanger en....
Eigenlijk best goedkoop dat DLG-en :D :D

Loet,

...en dat andere combat model dan ? is die nog heel ? zo niet,
waarschijnlijk nog een asperin, multiplex cockpit zender en schulze ontvanger erbij
cheers

Bart

PM; ik zou geen Jeti kopen afgaande op de berichten op dit forum... 8)

de materiaalverzamelaar zei:
Loet,

...en dat andere combat model dan ? is die nog heel ? zo niet,
waarschijnlijk nog een asperin, multiplex cockpit zender en schulze ontvanger erbij
cheers

Bart

PM; ik zou geen Jeti kopen afgaande op de berichten op dit forum... 8)

Klopt helemaal.

Hi,

Vandaag kreeg ik een mailtje van de organisatie (en ik niet alleen vermoed ik) dat er een limiet staat op het aantal deelnemers aan deze wedstrijd !! 100 deelnemers maximaal, en de teller staat nu op 87........................
Heb je nog plannen om daar mee te willen vliegen zul je dus snel moeten zijn :!:

Arno

Te laat!! De 100 deelnemers zijn er. Hieronder de deelnemende landen met hun aantal vertegenwoordigers.

Duitsland 43
Nederland 8
Frankrijk 8
Slovenië 6
Polen 6
Kroatië 5
Zweden 4+1 :wink:
Groot Britanië 4
Italië 3
Brazilië 3
USA 2
België 2
Denemarken 2
Estland 1
Zwitserland 1
Letland 1

Voor ieder die volgende week naar Kaltenkirchen afreisd een handige URL met gegevens over de stad en zijn winkels en restaurants.

gegevens Kaltenkirchen

Gasten van Hotelkleinermarkt zitten goed; twee bakkers, Aldi supermarkt, snackbar, chinees, pizza en grillbar op korte loop afstand van het hotel.

Frans

O ja de Maandag is het tweede pinksterdag. Veel winkels zullen gesloten zijn.

Lees net dat er GEEN stromend water aanwezig is op de vliegplaats........
Dus als je er gaat camperen zoals ik, neem zelf genoeg water mee voor 4 dagen..

En heeft iemand het preciese (tomtom) adres van de flugplatz?

Als ik op Google Earth kijk zie ik een gebouwtje vlak bij het veld. Kan een stal zijn natuurlijk maar hoe wil de organisatie in hemelsnaam aan de 150+ aanwezigen verklaren dat ze elders maar water moeten zoeken. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet in voorzien.
Hadden we het in Odoorn beter voor elkaar! :lol:

Veld
53,53,09.44N
9,55,47.71E

Eric
Jij neemt mijn fototoestel mee?

15. INFORMATION FOR COMPETITORS: Details please see enclosed
Camping is possible at the airfield, but with limited comfort (no water).

Ga toch maar 10 liter nederlands water meenemen, beter meeverlegen dan om verlegen ;)

@Theo, Tuurlijk neem ik je toestel mee. Zal ook een paar F3K Stopwatches meenemen, je weet maar nooit.

maaskie zei:
Lopen F3K stopwatches sneller dan normale stopwatches dan? :lol:

Misschien, maar als niet al je scores worden opgeschreven (oke, zal geen namen noemen...) helpen ze niet zoveel.

Heb een heerlijk, gezellig, spannend (en een beetje nat) weekend gehad. Wil dan ook iedereen van de F3K.NL kamp bedanken voor alles en hoop dat ik jullie niet teveel tot last ben geweest ;)

Ik zal alleen voor mijzelf spreken, ik ben geen laatste geworden. :oops:

Heb een mooi "diploma" gekregen en een Graupner jas gewonnen..... (moet ik nu een ook Graupner zender kopen?)

Back