International Indoor Fly In 2009, Nijmegen, 28 en 29 Maart

Hallo modelvliegers,

Ook in 2009 zal de Nijmeegse Luchtvaart Club weer een internationale indoor vrije vlucht wedstrijd organiseren. Deze zal gehouden worden op 28 en 29 maart in de Jan Massinkhal te Nijmegen. Ik zal jullie via dit forum op de hoogte houden en hoop een aantal van jullie in Nijmegen te ontmoeten.

Wout

Even een update, op de nieuwe website van de IIFI staan nu alle reglementen van de klassen die worden gevlogen. Nog niet alles is in het Nederlands vertaald, daar ben ik de komende dagen nog mee bezig.
Verder zijn de resultaten van vorig jaar opgenomen en ben ik bezig om van alle wedstrijdklassen ook linkjes naar bouwtekeningen te plaatsen zodat iedereen hiermee bezig kan.

De klassen die worden gevlogen zijn:
Schaal:
F4D Open Schaal, Rubber
F4E Open schaal, CO2/electric
F4F Peanut
Pistachio
Duurvlucht:
F1D
F1M en F1M small (Juniors)
F1L (EZB)
F1N (Indoor Glider)
Sainte

regboor.jpg

Hallo modelbouwers!

Maar eens even een update over de wedstrijd! Gaat goed met inschrijvingen en organisatie van de wedstrijd. We hebben nu tegen de 40 inschrijvingen binnen (meer als vorig jaar). Er worden bijna 10 verschillende klassen gevlogen, dus voor ieder wat wils!

Bijna 90 klasseninschrijvingen in totaal, waarvan 55 schaalmodellen. Inschrijvingen uit Nederland, Duitsland, Belgie, Zweden, Frankrijk en Engeland. Het internationale karakter is er dus wel! :)

Voor iedereen die nog deel wil nemen, stuur maar een mailtje. Mochten mensen interesse hebben o0m te komen kijken is dit natuurlijk ook mogelijk. Voor meer info verwijs ik jullie naar International Indoor Fly In . Hier staan ook foto's van het evenement van vorig jaar.

Groeten,
Roel

Nog even wat info van Roel:

Het is open voor publiek van 13.30 tot 16.00 op de zondag. Modelbouwers kunnen wat mij betreft gewoon gedurende het weekend komen kijken, zijn er toch niet heel erg veel.

Bouwpakketjes worden ook verkocht. Kan even kijken wat we in de vorm van props en rubber e.d. kunnen aanbieden.

Laatst bewerkt:
De IIFI was weer een groot succes! Ik ben bezig om op de website de resultaten en foto's te plaatsen, maar hier alvast een voorproefje:

De www.microflight.be

Laatst bewerkt door een moderator:
Back