Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgend jaar toch maar naar toe gaan, Ramses. En dan vooraf geen verkoudheid oplopen
was bijzonder interessant.
fijn sfeertje, prachtige modellen, mooie vluchten gezien.
Omdat ik weinig tijd had, ben ik bewust op de tribune blijven staan. Daar waar Henk de Jong en Willie Schmidt beneden op de vloer stonden.
Volgend jaar ga ik beslist weer kijken en geef gehoor aan Henks uitnodiging om naar beneden te komen.
Is echt een aanrader.
Er komt vanzelf nog veel meer moois aan beeldmateriaal. Dit moeten we dan even stroomlijnen. Even geduld dus.
Ik weet zeker dat onze vrienden uit Tsjechie veel materiaal hebben. Maar ook onze vriend uit Canada heeft veel foto's en beelmateriaal opgenomen. Ik verwacht daar mooi materiaal van. Houdt ook de site van Mike Stuart over een week of 3 in de gaten die zal zeker een groot item er aan wijden. Net als de Aeromodeller. Van 2019 hebben ze een groot artikel geschreven dat zal dit jaar niet anders zijn.
Een dikke pluim naar het organiserend team.
Strak en toch lekker losjes.
Er werd gestreden om het maximaal aantal punten, maar eenieder gunde elkaar het beste.
Er werd met bewondering gekeken naar de concurrent en daar waar mogelijk een helpende hand toegestoken.
Een wedstrijd element zonder dwang met een hoge gunfactor voor iedere deelnemer.
Een aanrader dus.
Dank je Jurgen voor t posten van de resultaten. Ik was na de IIFI en resultaten op orde maken wel beetje uitgeblust. Dus vandaar de radio stilte verder.
Volgend jaar weer met wat meer voorbereidingstijd en dingen wat beter geregeld her en der. Hopelijk ook wat meer Nederlanders die t voorbeeld van Henk volgend en lekker komen meevliegen.