International Indoor Tournament Of Paris (IITOP) Februari 19,20 en 21

heeeey, Peter,

heb je mijn vest niet gezien??

wat Nando betreft: geheel met je eens, de mannen boven hem hadden zwaar gesponsord spul, variabele pitch modellen en trust vectoring of waren frans..

Laatst bewerkt:
Maar mijn beste Nederlanders, wat me van jullie tegenviel is het volgende. Op elke grote sportwedstrijd herken je de Nederlanders van ver. Volledig uitgedosd in het orange met vlaggen, wimpel en nog meer van dat leuks.
Tsja, ik moest zelf hard oefenen voor de volgende NK F3P. Anders had ik er wel gestaan met mijn oranje jasje. :rolling:

Zo wat een hoop complimenten :oops:

Ik ben heel erg blij met hoe ik de AM heb gevlogen, en ook met de resultaten. Ik heb op de wedstrijd beter gevlogen (laatste 2 ronde) dan ik ooit in training of op nl wedstrijden heb gedaan. Natuurlijk met nog zat ruimte voor verbetering.
Als je kijkt hoeveel echt goede vliegers (2e in A bv.) ik achter me heb gelaten was dit echt meer dan ik had durven hopen.
Dat ik derk de 1e paar ronde voorbleef had er mee te maken dat Derk niet strak vloog voor zijn doen, en de 1e vlucht zelfs kwijt was waar hij in de muziek zat. Waarschijnlijk nog van zijn concentratie af door een crash van hem vlak de voor (die lage snap naar KE). Later begon Derk weer strak te vliegen.
Matrin muller had nog een crash de laatste ronde. En Donatas vond een nieuw vpp figuur uit EXACT (kwa timing en sfeer) op de muziek, ongelofelijk spectaculair, en onbedoeld (maar dat zag je er zeker niet aan af).
En het nivo was gewoon erg hoog, ook van de mensen die ik niet ken van naam.

Jurgen Heilig was er, met een camera (was niet de enige ;)) dus de filmpjes zullen binnenkort wel komen.

Wat betreft A was het nogal slecht van mij, zat 1 goede vlucht in 2 mindere en 1 (1e) waar ik me best voor schaamde. Gelukkig kon ik dat nog een beetje goed maken. En heeft men iig kunnen zien dat ik er voor de AM was.

indien er niks geks voorbij komt is dit het model voor f3p volgend jaar voor max. is een heel mooi met F3A looks model inclusief spinner waar de motor achterzit. leverbaar in kale versie voor 28 euro tot ge-mill-de versie inc kleurtje voor 77 euro

http://www.roi-import.net/catalog/product_info.php?cPath=22_27_33&products_id=2507
full

Ruud/rplanes gaat het leveren geloof ik..

[media=youtube]zBVB6M-_LLE[/media]
[media=youtube]fiA25TYuI2U[/media]

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, laat maar, vraag verkeerd begrepen

Heel soms ziet iemand dit trouwens niet, ik doe er voor de zekerheid een link altijd onder.

Laatst bewerkt:
Filmpjes beginnen te komen, maar van mij niet...
Is er een Nederlander die de camera toevallig aanhad terwijl ik aan het vliegen was?

Laatst bewerkt:
Back