Zo wat een hoop complimenten
Ik ben heel erg blij met hoe ik de AM heb gevlogen, en ook met de resultaten. Ik heb op de wedstrijd beter gevlogen (laatste 2 ronde) dan ik ooit in training of op nl wedstrijden heb gedaan. Natuurlijk met nog zat ruimte voor verbetering.
Als je kijkt hoeveel echt goede vliegers (2e in A bv.) ik achter me heb gelaten was dit echt meer dan ik had durven hopen.
Dat ik derk de 1e paar ronde voorbleef had er mee te maken dat Derk niet strak vloog voor zijn doen, en de 1e vlucht zelfs kwijt was waar hij in de muziek zat. Waarschijnlijk nog van zijn concentratie af door een crash van hem vlak de voor (die lage snap naar KE). Later begon Derk weer strak te vliegen.
Matrin muller had nog een crash de laatste ronde. En Donatas vond een nieuw vpp figuur uit EXACT (kwa timing
en sfeer) op de muziek, ongelofelijk spectaculair, en onbedoeld (maar dat zag je er zeker niet aan af).
En het nivo was gewoon erg hoog, ook van de mensen die ik niet ken van naam.
Jurgen Heilig was er, met een camera (was niet de enige

) dus de filmpjes zullen binnenkort wel komen.
Wat betreft A was het nogal slecht van mij, zat 1 goede vlucht in 2 mindere en 1 (1e) waar ik me best voor schaamde. Gelukkig kon ik dat nog een beetje goed maken. En heeft men iig kunnen zien dat ik er voor de AM was.