Internationale wedstrijden

Ik zat me af te vragen of het misschien een goed idee is om elkaar te laten weten wie naar welke internationale wedstrijden gaan om op die manier van te voren het een en ander met elkaar te kunnen afstemmen, zoals bijvoorbeeld wie nog plek heeft in zijn auto, wie gaan er kamperen, etc,...

Zo ga ik naar Munchen (ik weet nog niet wat ik daar te zoeken heb, maar
a la) en ik denk erover om naar Delmenhorst te gaan en heel misschien Denemarken....Ik probeer in principe vaak te kamperen, als het kan op of dicht bij het veld.

Cheers

Bart

Hi,

Mis in het rijtje van hier genoemde wedstrijden nog die op 16 augustus in Menzelen.
Het veld en de overige faciliteiten van deze jongens is heel errug goed.............
Ben er een paar weken geleden geweest en sindsdien errug enthousiast; een aanrader dus !

Arno

Jammer dan kan ik niet, wel lekker dichtbij maar ik hoop op 2 Augustus op de WK lijnbesturing in de finale te staan.

Loet

Loet,

klopt het gerucht dat je gaat stoppen met F2D?
Ik heb je altijd graag zien vliegen! Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar ik heb nog nooit iemand zo rustig agressief zien kampen.

Loet,

klopt het gerucht dat je gaat stoppen met F2D?
Ik heb je altijd graag zien vliegen! Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden maar ik heb nog nooit iemand zo rustig agressief zien kampen.

Klopt helemaal. Dit jaar wordt mijn laatste WK en mijn laatste EK was vorig jaar in Servië.
Missen zal ik het zeker en af en toe zal ik wel een wedstrijdje vliegen (de NK b.v.) maar er voor trainen zal niet meer echt gebeuren. Tenminste niet op de manier zoals ik gewend ben te doen als ik me ergens voor inzet.
De redenen zijn: 38 jaar is lang genoeg en door allerlei medicijnen voor mijn hart ben ik tegenwoordig net iets te traag. Vervelend vind ik het niet want F3K is nu mijn passie en dat kan ik om de hoek vliegen en dus trainen. Voor combat moet ik steeds 80 km heen rijden en terug en daar heb ik geen zin meer in.
Als we nu combat trainen is Monique combat aan het trainen en sta ik DLG te gooien.
Ik vlieg alleen nog partijen tegen Monique om het niet te verleren en Monique haar vliegkunsten op peil te houden ( ik ben dan gewoon sparring partner).

see you in Pienne/Landres waarschijnlijk.

Loet

29 September Herentals - België.:p

Na email conversatie met de F3K sportcommissaris kan iedereen meedoen met een FAI sportlicentie.
Voor de niet Belgen tellen de resultaten niet mee voor het BK.
En wat ik uit de "Franse" mail kan opmaken zouden jullie ook niet mogen deelnemen aan de F6D manche (hier wordt elke BK wedstrijd blijkbaar mee afgesloten. Wat dat ook mogen inhouden.

EDIT: De F6D manche heeft iets te maken met de kwalificatie voor de World Airgames. Meer weet ik er ook nog niet van.

Greetz
Tim

Laatst bewerkt:
2F@st4U.:[BE]:.;903847 zei:
29 September Herentals - België.:p

Na email conversatie met de F3K sportcommissaris kan iedereen meedoen met een FAI sportlicentie.
Voor de niet Belgen tellen de resultaten niet mee voor het BK.
En wat ik uit de "Franse" mail kan opmaken zouden jullie ook niet mogen deelnemen aan de F6D manche (hier wordt elke BK wedstrijd blijkbaar mee afgesloten. Wat dat ook mogen inhouden.

EDIT: De F6D manche heeft iets te maken met de kwalificatie voor de World Airgames. Meer weet ik er ook nog niet van.

Greetz
Tim

Mooi, en bij wie mag ik me inschrijven of kan dat gewoon 's ochtends op de wedstrijd??

Back