intrekbaar landingsgestel hoe en wat draadje

Voor de staggerwing had ik prijsgevraagt voor 2 mechanisme bij LADO RS999; netjes een offerte gekregen ,
ruim 700€ voor 2 mechanime en de bediening :shock: :Fade-color :shock::shock:

Toen heb ik maar voor Behotec (lucht) gekozen voor minder dan de helft (incl lucht tank vul ventiel ,schakel ventiel , T stukjes en een electr schakelventiel)

Heb ooit mijjn eigen gemaakt.
Alles is CNC gefreesd inclusief glij lagers en zuiger.
Ook de velgen deze zijn voorzien van remmen op lucht.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de staggerwing had ik prijsgevraagt voor 2 mechanisme bij LADO RS999; netjes een offerte gekregen ,
ruim 700€ voor 2 mechanime en de bediening :shock: :Fade-color :shock::shock:

Hoi Eric,

op hun site staat anders een heel andere prijs !!! ????:???::???::???:

RS 999 Series Electric Retract
New retract are finally there, henceforth you can offer to your models up to 15kg and without any modification of your part, retract already equiped with the RS666 electric actuator.
Plug and play !!!
So much weight and place won in your bird. Weight is 130g complete, retract are designed for 12,7mm (1/2") legs.
Design in 80°/85°/90°/95°/100°/105°.

sold by one!!!!!!
Price: 169.00 €

KLOPT Jan je hebt gelijk. (heb het effe terug gezocht in mijn mails)
Ik heb info gevraagt bij hun eerste keer netjes antwooord en dat ze iets uitgingen opzoeken de volgende dag.
Na enkele dagen een herinnering gestuurd of hij die info had , daarop de info gekregen met de belofte dat zijn colega een afbeelding zou doorsturen. Maar die heb ik nooit gekregen (als ze voor de verkoop al hun afspraken niet na komen :confused: dan kies ik voor iets anders ;) )

Heb toen prijs gevraagd bij http://gz-retracts.com/
en dat was : 2ea GZ50-200 and a electronik retract.,(2x279€ + 149€ =707€)

Sorry voor de verkeerde info :oops:

Laatst bewerkt:
zelf gemaakt...

Hallo CZuidema,
Als je dit(post #42) zelf CNC kan maken, zou ik serieus overwegen om het in serie te gaan maken.... Ziet er zeer fraai uit. Eloxeren doe je ook zelf?
Mvrgrt, Max

Heb ooit mijjn eigen gemaakt.
Alles is CNC gefreesd inclusief glij lagers en zuiger.
Ook de velgen deze zijn voorzien van remmen op lucht.

Hallo Helimax,

Dank je voor het compliment!
Heb ik inderdaad een serie van gemaakt en er vliegen er een stel van rond.
Heb er ook nog een paar liggen....
De retract meest links in beeld is volledig alu 7075 (vliegtuig aluminium)
Deze heeft als extra dat de (neus) poot tijdens het inklappen 90 graden draait.
De poten zijn gewoon robart.
De rode kleur heb ik laten anodiseren bij een extern bedrijf.

Mvgr Casper

Laatst bewerkt:
KLOPT Jan je hebt gelijk. (heb het effe terug gezocht in mijn mails)
Ik heb info gevraagt bij hun eerste keer netjes antwooord en dat ze iets uitgingen opzoeken de volgende dag.
Na enkele dagen een herinnering gestuurd of hij die info had , daarop de info gekregen met de belofte dat zijn colega een afbeelding zou doorsturen. Maar die heb ik nooit gekregen (als ze voor de verkoop al hun afspraken niet na komen :confused: dan kies ik voor iets anders ;) )

Heb toen prijs gevraagd bij GZ-retracts :: Elektrische Einziehfahrwerke
en dat was : 2ea GZ50-200 and a electronik retract.,(2x279€ + 149€ =707€)

Sorry voor de verkeerde info :oops:

vervolgens tot twee maal toe een mail gestuurd en antwoord gekegen dat ze er mee bezig zijn 2 mnd later geen nieuws volgens mij willen ze niets verdienen ik vind het geen probleem we gaan gewoon verder met zoeken
ondanks de mooie beloftes.

aanbieders niet reageren

Hey Dick,
T'is altijd "pet" als I-NET aanbieders niet reageren, zal wel vaker gebeuren naar ik vrees omdat het allemaal redelijk "anoniem" is.
Succes met het zoeken naar een alternatief!
Mvrgrt, Max

Back