Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik bedoelde helemaal niet om er een echte meeting van te maken eh... gewoon een online competitie'tje, Gps op de bak, paar strepen trekken, filmen of fotootjes... en hier komen posten eh. Specs en top speed erbij.
Simpel toch?
Mijn Bullet sleept nu echt over de grond met men gemodde veren, net gaan bashen op parking van decathlon, ding rijd op rails, en dat op de orginele banden. Heb de hexen van men HPI mesh wielen voor de Geolanders weer eens kapot gereden...
Heb gezien dat het officieuze record (lees, er zijn geen bewijzen van sneller te vinden) voor een offroad truck gehaald is door een E-Revo op 6S. 146km/h op HPI Phaltlines.... maat van me heeft het vandaag ook geprobeerd met een te gekke vertanding.... een van de banden is ge-explodeerd
146km/h is idd zot hard Bij zo'n poging is het belangrijk van zo ver weg als je kan zien recht naar je toe te rijden, zien dat je de maxsnelheid haalt voor ie je passeert, en dan zeer rustig uit te bollen en of remmen.
Ik gok dat men Bullet die snelheid wel gaat breken eens ik men bestelde Proline Road Hawg kan monteren... en ik eindelijk men handen krijg aan de Neumotor 1515 4100kv Die heeft dezelfde powerrating als de 2200kv van de ERBE maar heeft minder koppel tegenover meer toeren.... Maar de bullet weegt natuurlijk ook minder als de ERBE en heeft vooral minder rubber op de baan staan. de 104kmh gehaald met een leopard die max 1300 watt levert... de 1515 geeft 1250watt continu en 2000 peak. Zoek alleen nog een kleiner spur wat heb nu al moeite met de plaatsing van de motor met de 15t pinion. Ik maak updates zodra ik ze heb