intressepeiling inkoopactie diamond servo's

ik weet het al mijn hotmail adres is gebruikt ipv me gewone email adres.

De euro's zijn onderweg!

Laatst bewerkt:
jups, servo zijn besteld en betaald. als het goed is wordt het vadaag opgestuurd naar de contact persoon. die geeft het dan zondag mee aan een clublid van mij en dan heb ik ze begin volgende week in huis. dan kan ik ook beginnen met het versturen van de mensen die voor de postoptie hebben gekozen.
het lijkt alsof er niets meer gebeurt maar achter de schermen wordt alles zo goed mogelijk geregeld.

grt robert

liggen in amsterdam

GetAttachment.aspx

ze liggenin amsterdam nu. ik krijg ze volgende week ;) dan worden ze ook verstuurd naar de kopers.

update

vanavond alle servo's hier in emmen mogen ontvangen. morgen moet ik helaas de gehele dag werken dus morgenavond kan ik ze allemaal verzendklaar gaan maken. dan worden ze vrijdagochtend direct verzonden. de mensen die pakketpost hebben krijgen dan ook direct via de mail hun track&trace code.

alle servo;s die moesten worden opgestuurd liggen nu de het postkantoor. mensen met pakketpost krijgen zo een mailtje voor de track&trace code

Hallo,

ik vis natuurlijk net naast de boot...:P ach ja, ik hou het hier wel een beetje in de gaten voor nog zo'n actie (bij de locale hobbyboer kosten ze ruim 21 euro...)

Jacar

Je kan natuurlijk eens kijken of bij bijv. Dealextreme er nog wat aardigs tussen zit. Ik ben nog niet heel erg op de hoogte van wat bon-ton is in HLG/DLG land, maar er zitten wel aardige dingen tussen. Zelfs borstelloos spul.

Afijn, kijk er maar even rond, en (wellicht in een ander topic) laat weten wat de moeite waard is. Ik kom net weer kijken na een lange poos inactief te zijn geweest, dus geen idee waar tegenwoordig wat voor welke prijs de moeite waard is.

DealExtreme: R/C Airplane (Page 1)

Ja, er zit ook rommel tussen, maar dat zal elders ook zijn.

Back