Introductie en mijn navorossi BMT891 en Seben NITROZILLA

• Topicstarter Topicstarter Amztel
  • Startdatum Startdatum
A

Amztel

Guest
hey allemaal,

ik ben nog niet zo lang bezig met de modelbouw en heb dan echter ook maar 1 rijdende auto op dit moment en dat is een 1/10 truck ik ken hem onder de naam SEBEN NITROZILLA maar hij word ook anders verkocht.

Verder heb ik sindskort gekregen een 1/8 navorossi BMT 891 (denk dat dat het model is)
met een REX 350 motor nadeel hiervan is wel dat die oud is, het nodige spul nieuw moet en heb er een startkist voor nodig :(

Voor mijn 1/10 truck heb ik nu het nodige in 'allu' gehaald want het plastic dat brak van alle kanten na wat jumps en crashes :P
Op de fotos nog niet alles gemonteerd.

Verder ben ik met de BMT nog wel even zoet...
(mocht iemand voor deze auto parts een mooi adresje weten :rolleyes:)

grtz A.

Laatst bewerkt door een moderator:
Precies zo'n REX heb ik onlangs nog ingelopen, kwam bij een kennis vandaan die hem nog nieuw op de plank had liggen. Ondertussen ook wel gemerkt dat het vandaag de dag niet meer met de snelle motoren mee kan maar een dremel deed al wat wonderen. Er past een huidige R7 drijfstang in...

De BMT is een zeldzame auto aan het worden, ik zou er niet meer mee rijden. Ik had wel begrepen dat Mantua models nog onderdelen levert.

De banden die erop zitten zijn regenbanden.

bedankt voor de reactie :)

ik weet ook zelf niet of het de moeite waard is om die BMT te maken, maar de man deed er verder niks mee, krijg van de week nog een zootje onderdelen en kappen, en precies wat je zegt een dremel doet wonderen;)

hij is inprincipe nog intact, moet wel een nieuwe ontvanger en batterijen, en miss nog nieuwe servos..
maar ben niet van plan om een startkist te kopen, dus zal wel blijven staan..

de man vertelde mij inderdaad ook dat dit regenbanden waren, ik als rookie zie dat niet zo in een opslag..:cool:

Aja, tis maar ff zien wat ermee gebeurd....
voorlopig iig even geen zin om mijn geld aan een startkist uit te geven..

Nu die andere toch geupgrade is met meer allu kan die wel een stootje hier en daar hebben, dus heb iig rijplezier.

bmt

hallo ik heb nog 3 bmt autos en heel veel onderdelen

en tas vol met banden:)

ik heb nog 3 bmt autos en een tas vol met onderdelen te koop

Hey, super dat je het aanbiedt maar kan momenteel even geen inkopen doen...(heb zoiezo ook nog startkist nodig:()

Voor hoeveel doe het het allemaal weg...grtz

Zou je fotos kunnen sturen? dan kan zou ik kunnen zeggen of ik het zou willen... bedankt..

Back