Zoals beloofd hier mijn filmpjes, een aantal zijn er mislukt omdat mijn cam niet goed stond, wat wel gelukt is staat hier:
Om maar te beginnen met een spectaculaire midair tussen Benny zijn Viper en mijn Grand Chelem - Viper bastaard. Jammer, het kreng vloog toch wel goed. Bij nadere bestudering zie ik dat ik rechts van top draai en Benny iets te veel de pylon van links wil benaderen... Ik ben weer op de terugweg en dan komt die Adelerhof door me heen... Tja, weg ben je. Wel de mooiste "eigen" crash tot nu toe op film!
[URL="
midair van Benny en Peet[/URL]
Niet te vergeten de Slipher - eigen ontwerp- E2K racer van Winfried. Mooi kitje!
[URL="
E2K racer van Winfried[/URL]
De demo van de GeeBee R3 van Henk van Hoorn was ook spectaculair te noemen, wat een prachtig model, en wat vliegt ie toch een stuk beter dan de echte GeeBee! Mooi, mooi, mooi...
[URL="
R3 van Henk van Hoorn[/URL]
Voor mij een feest van herkenning: de Stilletto, zelf ooit 3x mee op mijn bekkie gegaan bij het starten, leuk om te zien dat het voor deze Stilletto in de herkansing wel lukt!
Jammer dat ragger (leuke alias overigens, ik begrijp dat 'ragbak' al vergeven was

) wat hoog vloog en mijn helmcam nog steeds op standje pylonrace stond, dus laag, en daardoor alleen maar start en landing... het is niet anders.
[URL="
van OlieSjeik[/URL]
Leuk om ook te zien dat er een nieuwe generatie Pylon racers aan zit te komen, Tim is in ieder geval al goed op weg, gewoon zo doorgaan!
[URL="
met zijn Blizzard[/URL]
Groeten,
Peet