Is dit een goede buggy

Tamiya Keen Hawk, 1/10 buggy.
Over deze buggy wil ik iets vragen,
Is dit een goede buggy, en kan je de buggy eventueel upgraden,
En gaat hij snel kapot?
Het is een tamiya dus ik verwacht dat de buggy goed is dus ik vraag het ook maar voor de zekerheid.
De groetjes, Monsterbuggy(nieuweling) :p

Tamiya Keen Hawk, 1/10 buggy.
Over deze buggy wil ik iets vragen,
Is dit een goede buggy, en kan je de buggy eventueel upgraden,
En gaat hij snel kapot?
Het is een tamiya dus ik verwacht dat de buggy goed is dus ik vraag het ook maar voor de zekerheid.

Hij kost trouwens €159,00 is het waar voor je geld?

ziet er mooi uit op het eerste gezicht. lijkt mij een vrij stevige buggy. je zou wel die plastic armen kunnen vervangen door metalen. dan gaat hij nooit snel kapot. ;)
heb je een metaal onderdeel kapot. dan heb je grote schade tenminste dure

ziet er mooi uit op het eerste gezicht. lijkt mij een vrij stevige buggy. je zou wel die plastic armen kunnen vervangen door metalen. dan gaat hij nooit snel kapot. ;)

Oke, ;)
Dank je, maar cheb60 bij welke site(liefst conrad)Kan je die onderdelen van metaal ofzo kopen?:rolleyes:

Oke, Ik heb nu een paar buggy's gezien.
de tamiya 1:10 DF-03 Buggy Dark Impact BP
Reely buggy "Rhino" 4WD elek (R2R, 1:10)
Tamiya Keen Hawk, 1/10 buggy
En de, Reely buggy "Ranger" 4WD (R2R 1:10)
Ik zit te twijfelen tussen die buggy's nu.
Welke kan ik het beste kopen? De keen hawk zit er ook bij waar we het over het begin over hadden.

Rood zijn de buggy's waar ik tussen aan het twijfelen waren.

tamiya 1:10 DF-03 Buggy Dark Impact BP
Die is het stevigste, is alleen wel een kit. kost ongeveer 350 euro om hem rijklaar te krijgen, met de auto inbegrepen

tamiya 1:10 DF-03 Buggy Dark Impact BP
Die is het stevigste, is alleen wel een kit. kost ongeveer 350 euro om hem rijklaar te krijgen, met de auto inbegrepen

Ik heb al een hbx bonzer (tl-01 chassis clown) Daar kan ik de zender, ontvanger, esc enz... In de tamiya dark impact Bp stoppen.
Alleen de auto zonder ontvanger, esc en zender kost €159,00 bij conrad,
dus dan kan ik de tamiya tl-01 Electro in de DF-03 chassis duwen an dan kan ik gewoon met die electronica rijden ;)

Ik heb al een hbx bonzer (tl-01 chassis clown) Daar kan ik de zender, ontvanger, esc enz... In de tamiya dark impact Bp stoppen.
Alleen de auto zonder ontvanger, esc en zender kost €159,00 bij conrad,
dus dan kan ik de tamiya tl-01 Electro in de DF-03 chassis duwen an dan kan ik gewoon met die electronica rijden ;)

Zijn er bij conrad upgrade opties voor de DF-03 chassis?
Bijv, stalen onderdelen enz.

om teleurstelling te voorkomen zou ik de traxxas bandit nemen.
veel sterker ,simpeler .en beter geprijst .
de di heb ik ook ,maar met ball diffs ed is het toch een veel kwetsbare buggy.
nee niet bij de conrad te koop maar wel bij de modelbouw winkel.
wiebe.

Dat zou ik dus nooit doen Metalen/Aluminium draagarmen nemen. Blijven je armen misschien heel maar sloop je de rest. Heb je pech raken ze toch nog krom en ben je weken aan het zoeken waarom je auto in eens niet meer lekker rijd.

Gewoon de plastic armen gebruiken. Rij je die is kapot koop je 4 setjes nieuwe voor 1 setje aluminium armen.

Back