Is dit een leuke trex 450 se

• Topicstarter Topicstarter machskn
  • Startdatum Startdatum
M

machskn

Guest
http://cgi.ebay.nl/ALIGN-T-REX-450S...yZ110026QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

En voor deze centen?

En is deze configuratie wat , servo,s gyro enz..........
Gaarne goeie tips kwa specificaties.

4b_1_b.JPG

ehh nee? staat nergens wat voo servo's het zijn, zender en ontvanger heb ik zelf geen ervaring mee maar zou niet mijn eeste keus zijn. batterij 1800 12C i naar mijn mening wat "aan de slappe kant" verder zou je een digitale servo willen op de staart en een goeie gyro. en verder... 219 dollar verzend kosten?????? okee het zijn australische dollars dus zal 180 US dollar zijn?? maar toch. je wordt genept. ik zelf zou het noot doen

succes!

Dus 470 euro voor de kit en dan nog 130 euro verzendkosten 8O
Die wordt rijk van de verzendkosten !!

De onderdelen die erbij zitten zijn ook een beetje aan de "magere" kant.
Een 12C 1800 mAh lipo gaat het niet lang volhouden in een rex.

Zou ergens anders gaan shoppen....Er zijn hier vast wel links te vinden van winkeliers die je niet oplichten.

René

Ok , ben nog niet zo thuis in heli gebied :oops:

Wat voor specificaties raden jullie mij dan aan en een leuk adresje om te kopen.

Had namelijk nog niet eens naar de prijzen gekeken omdat ik me nog aan het
orienteren ben .

En niet te vergeten naar wat voor zender kan ik het beste gaan kijken.

zender: Futaba 7tcp
servo's: hitec 56 3X, 9650 digitale op de staart
gyro: GY 401
ontvanger: futaba 146I PCM

dan heb je ook wat..

succes!

niet doen, er zit allemaal walkera rommel in die veel storing heeft. ook is zo'n lipo lader niet te gebruiken zonder dat je brand krijgt. (is gewoon een simpele adapter). Voor een walkera heli is het goed, gezien de prijs, maar een trex met die rommel is gewoon zonde. Ook is de prijs niet eens zo heel laag hoor. Met fatsoenlijke spullen kom je met dat geld ook al een eind.

Back