is dit voor een beginner???

• Topicstarter Topicstarter jacobski
  • Startdatum Startdatum
J

jacobski

Guest
ik vroeg me af als de Hughes 500 voor een beginner is en hoe hard die ongeveer gaat

Hoi jacobski,

eerst en vooral welkom op het forum.

Maar als je wat raad wil ga je toch wat meer info moeten geven hoor
Type, merk, electro of nitro, schaalheli, grootte, enz .....

Hoe meer info je geeft des te beter de leden van het forum je verder kunnen helpen !

Grt,
Dirk

dit is de informatie die ik kon vinden en weet:

is geen 3D helicopter
is kant en klaar
er zit een lader en balancer bij.

soort:electro helicopter
merk: hype
type: hughes 500
lengte: 430mm

rotordiameter: 455mm

meer weet ik niet en vindt ik ook niet :cry:

grt jacobski

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is een coaxiaal heli en wat ik gezien heb is hij vrij duur kan je beter voor een lama van E-sky gaan die hebben tegen wordig ook leuke modellen en kosten minder va. €89,-

zucht, waarom vragen die jochies altijd 'hoe hard gaat ie?'

Std antwoord, te snel voor jouw!

Laatst bewerkt:
Tja beginners fase dat heeft iedereen denk ik wel eens gevraagt of gedacht. Ik in ieder geval wel. Maarja daarvoor is dit forum. Om je te helpen en wat kennis bij te brengen. Het zal wel goedkomen met hem, dat is ook zo met mij, Alhoewel?:turn-l::hammer:

ok dan pak ik me een lama van E-sky om te beginnen
ty

grt jacobski

zucht, waarom vragen die jochies altijd 'hoe hard gaat ie?'

Std antwoord, te snel voor jouw!

:lol:
Ik vind "hoe ver gaat ie" eigenlijk erger..
Std antwoord, tot je hem niet maar kan zien, en dan nog verder....zucht
Echt hard vliegen in Fast Forward is best wel leuk eigenlijk... :)

Succes en veel plezier Jacobski!!
Gewoon altijd vragen, want er bestaan geen stomme vragen ;)

Eric

Laatst bewerkt:
@ ericw: Tja bij die kleine nikko autotjes en andere speelgoedjes gaat het wel zo met 100 meter bereik etc. En dan komen ze hier en dan willen ze dat ook weten, maar als je aan het egte werk gaat beginnnen gaad zoiets niet, en daar moeten ze achter komen. Het is ooit irritant voor de mensen die het allemaal al lang weten, maar iedereen is zo begonnen dus denk even trug aan jezelf toen je net begon.;)

Ik vind "hoe ver gaat ie" eigenlijk erger..

LOL, daarop kan je inderdaad geen antwoord geven. Een kameraad van mij die hier op het forum ook komt, had als eerste heli een Graupner Bell 47 coaxiaal. Hij heeft 'm eens gevlogen met wat wind buiten en sindsdien heeft hij 'm nooit meer teruggezien...hoe ver ? Niemand die dat weet....

Leukste vraag is: hoe HOOG kan 'ie eigenlijk? De echte lama kan heeeel erg hoog begreep ik. Was afgelopen week op Discovery. ;-)

Ja, dat heb ik ook steeds :rolleyes:

Ben ik in uiterste concentratie bezig met het zweet op mijn voorhoofd om mijn HBKing2 op 1m hoogte onder controle te houden (mijn eerste heli), krijg ik ook altijd weer die vraag: Hoe hoog kan ie?

ahhhhhhhhhhh :shock:

Alsof dat mijn grootste probleem zou zijn, maar blijkbaar ziet helivliegen er voor omstanders zeer relaxed uit ;)

Laatst bewerkt:
Back