is dit wat?? reely p190

hoi,

Ik kan voor heel weinig een reely (conrad) p190 chassis kopen met een tweebak, snellere motor, en nog wat extra's.

maar is het kwalitatief wel een geschikt karretje om mee te knallen (in de straat of circuit).
zeker omdat een nieuwe nog net geen 100 euro kost.

wie heeft er ervaring mee???

Ik heb hem ook gehad en heb er altijd veel plezier van gehad. Om hem circuit waardig te maken moet je er het 1 en ander nog aan doen maar voor op de parking is het zeker een leuke auto.

m.v.g. Mark

zeker een leuke auto, ik heb hem ook. ook makkelijk om af te stellen, (als je eenmaal doorhebt hoe:wink:)

Idd lief leuk wagentje....
Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onderdelen zoals je ws wel weet te verkrijgen bij conrad.
Het enige nadeel van dit is dat conrad een minimale bestelwaarde hanteert, maar goed, boven de 20,00 euro, heb je, als je betaalt met idea,l GEEN verzendkosten..

bedankt voor de reacties, ga hem dus zeker kopen.
Bang voor afstellen ben ik niet, ben ooit begonnen met een auto met vliegtuigmotortje en een losse koelkop , daarna een serpent sprint, impact etc.
dus dat zal wel geen probleem worden.
Vond alleen de prijs van 100 euro voor een nieuw karretje een beetje merkwaardig (twijfelachtig)

Je krijgt hem dan zonder electronica en hij is alleen achterwiel aangedreven. Er is zo bijna niet mee te rijden. Om een beetje te kunnen rijden met dat ding zou ik hem wel 4WD maken.

M.v.g. Mark

kan je dan de tweebak krijgen zonder 4WD mark?
Ik dacht dat dat niet kon

Foto-LIBJZTUY.jpg

dit issem geworden.
eerste indruk: rijdt behoorlijk hard, 4 wd heb je echt nodig om een beetje grip te krijgen / houden, maar dat kan ook aan de bandjes liggen.
wel een beetje speling op de draagarmen, maar weet nog niet in hoeverre dat zich uit als ik echt ff ermee ga rijden ( heb er alleen ff mee gereden in de tuin op de stenen)

De banden maken zeker uit hoe het weggedrag is van een auto. Zo 1 heb ik ook gehad en veel plezier mee gehad. Hij ziet er goed uit zo. Veel plezier ermee.

M.v.g. Mark

Leuk wagenjte! En mooie opvallende koelkop;)
Wanner is dit chassis ontworpen door Conrad?
Want de stuurservo staat nog, maar daar is ook niks mis mee.
Veel plezier ermee!

RJ

ach, voor 50 euro mag ik niet klagen, lol

het model komt, voor zover ik weet, uit 2002. Dus nog niet zo heel erg oud.
maar het is ook een fun-modelletje, dus kwa gewichts-verdeling zal het ook wel niet helemaal kloppen. but, who cares.

wagentje is snel, motortje is goed ,alleen errug vies (iemand een goedkoop schoonmaak idee??)
en de banden zijn totaal kaal gereden, maar dat mag de pret niet drukken.

Back