is een hsp een goede wagen

• Topicstarter Topicstarter daanboverhof
  • Startdatum Startdatum
D

daanboverhof

Guest
ik heb een vraagje ben van plan om een auto te gaan kopen een buggy een Hsp Backwash is dit een goede auto?
ik ben opzoek naar een verkoper maar kan nog niks vinden weet iemand iets in de buurt van Drenthe?

mvg

Om een lang verhaal kort te maken: Nee.

Als je serieus iets in de hobby wil doen, zoek dan een auto van een merk die beter ondersteunt word qua onderdelen. Goedkoop = duurkoop.

HSP is verwant aan smartech. Goedkope autootjes, lage kwaliteit, motortjes presteren zwaaaar onder de maat. Als je een echte beginner bent is het een prima autootje, of om te proeven. Neem wel meteen een donor auto voor de onderdelen.

Hsp is een kloon van een kloon. niet verstandig dus.
Onderdelen zullen, denk ik, slecht te vinden zijn.

oke iedereen bedankt voor de reaties maar wat is een goede auto voor een budget onder de 300 met alles der op en der aan?

bedankt voor de reacties!!

ja hier kunne we niet zoveel mee
als je ff verteld op wat voor terein je wilt gaan rijden, waar je precies woont en of je verder nog ambities hebt(wil je wedstrijden gaan rijden ofzo)

ja ik zou graag op een weg gaan rijden. maarja 300 euro is niet voor iedereen zomaar in de pocket

Carson Stormracer of een Kyosho DBX/DST kan je tussen de 200 en 250 vinden.

Persoonlijk zou ik voor de kyosho gaan (carson is de laatste tijd niet zo betrouwbaar met de kwaliteit). Conrad had een tijdje terug daar een leuke aanbieding van.

dus wat is de conclusie? voor 300 euro met alles erop en eraan voor op offroad terrein voor een beginnende rijder.

Back