Is er een simple tut. voor setup multiwii SE ?

Hallo allemaal,

Heeft er iemand al de moeite genomen om een tut te maken voor het afstellen van een Multiwii SE board, in Jip en Janeke taal.
En het liefst in het nederlands

De afsteling van de PID, en waar PID voor staat en wat je er mee kan doen.

Ik vind een hoop sites via google, maar alles in het engels en daar ben ik niet goed in.

en hoe je het beste de PID en andere instellingen moet instellen voor een onervaren brokkenpiloot, zodat ik niet de heletijd crash ;-)

Alvast bedankt allemaal

Aldrik:thumbsup:

Toch zou het super zijn als er mensen net als Emile een compleet bouwverslag creëren maar dan op basis van een Multiwii.

( ik heb de bestelling van dit boardje gisteren gedaan dus mocht ik er uiteindelijk in slagen om mijn RM450 goed vliegend te krijgen dan wil ik misschien wel een poging gaan wagen... )

Das toch de meest gebruikte hier ;)

Yep,dan koop ik speciaal wel zelf een frame, wat ook het meeste gebruikt word hier, en mogen jullie weer een uitgebreid verslag verwachten... Geen probleem... ;)

Toch zou het super zijn als er mensen net als Emile een compleet bouwverslag creëren maar dan op basis van een Multiwii.

( ik heb de bestelling van dit boardje gisteren gedaan dus mocht ik er uiteindelijk in slagen om mijn RM450 goed vliegend te krijgen dan wil ik misschien wel een poging gaan wagen... )

Ondertussen heb ik de quad goed vliegend en mijn eerste indruk is dat je met de laatste versies zonder al te veel te moeten aanpassen aan de instellingen al goed kan vliegen.
Na mijn aankomende vakantie wil ik best wel "startende" multiwii vliegers op weg helpen met misschien een beknopte handleiding.

Beknopt ???
Nee man, super uitgebreidt! ;)

Maar lijkt me een goed plan.. mits goed en uitgebreid genoeg maak ik een apart topic aan, stciky, met daarin de links naar de diverse gemakte topics. Dat lijkt me beter, en netter...

Ik heb hier ook nog een Multiwii Crius SE v1.0 liggen met GPS modul .

Was voor de lange winteravonden bedoelt .
Hou dit draadje dus ook even in de gaten .

Hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden.;)

Mvg Johan

Heb je dan nog niet boardjes en quads genoeg? :D

Als firma is daar geen brood mee te verdienen , teveel mensen die in hun vrije tijd Quads bouwen met goedkoop China spul en ze dan overal te koop aan bieden.

Quads maak ik alleen nog voor mijzelf .

Mvg Johan

;)

Was ook als grapje bedoeld ;)

Maar heb op zich hier enkel nog een kk2 met lcd liggen, wachtend op een framepje...
Of op me dji, wan theb al een jaf hexa van 85cm hier liggen, met ene droidworx extended landing gear!

Maar goed mocht iemand ene bordje willen doneren, of met een aantal man een bordje doneren, ben ik wel bereid een complete manual te maken, dat aanbod blijft...

;)

Was ook als grapje bedoeld ;)

Maar heb op zich hier enkel nog een kk2 met lcd liggen, wachtend op een framepje...
Of op me dji, wan theb al een jaf hexa van 85cm hier liggen, met ene droidworx extended landing gear!

Maar goed mocht iemand ene bordje willen doneren, of met een aantal man een bordje doneren, ben ik wel bereid een complete manual te maken, dat aanbod blijft...

Had jij niet ook een Open Pilot bordje? Meen me zoiets te herinneren

Had jij niet ook een Open Pilot bordje? Meen me zoiets te herinneren

Ook,en nog wel meer bordjes gehad ;)
Maar niet van alles post ik uitgebreide verslagen. Kost een hoop werk, en moeite, dus als er weinig animo (geruik) voor is laat ik het wezen, en is het enkel voor mijn eigen gebruik/ervaring. Kan je wel vertellen dat dat bordje leuk is, maar zeker niet geschikt voor beginners....

Multiwii heb ik ook diverse van gehad, en die van quadframe.com beviel me tot nog toe het beste... Dus ik heb wel oren naar die crius multi wii, als dan niet de super uitgebreide, nieuwste model ;)

Back