Is er hier ook een forum voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er hier ook een forum voor webshop besprekingen?
Waar je geheel onderbouwd kan waarschuwen voor niet garantie doenden, aankomend faillisementen, niet versturen/kwijt, foute product levering e.d.!?

Ik zie het nut hier wel van in, maar Robert helaas niet.
Winkelbesprekingen zijn hier ten strengste verboden.

Ik had een systeem als het tweakers.net shop survey wel erg mooi gevonden hier,
met dat systeem zie je niet alleen wie slecht is, maar ook wie goed zijn best doet voor zijn klantjes.
Misschien ooit in de toekomst? ;)

Laatst bewerkt:
Gelukkig vraagt hij dat niet volgens mij. Er zijn voldoende sites waar winkels worden besproken. Je hebt wel een punt als je wilt waarschuwen voor bepaalde praktijken maar hier willen we dat niet.

Reden is simpel, het is een eenzijdig verhaal wat alleen maar uitmondt in schelden en afbranden van winkels terwijl ze hier zelf geen weet van hebben en zich niet kunnen verweren. De schuld van een geschil ligt lang niet altijd aan de winkelier. Aan de andere kant hoor je mensen meestal niet als het wel goed gaat.

Robert heeft het forum opgezet als technisch forum waarbij winkelbesprekingen dus niet thuis horen. Kwestie van keuzes die je maakt.

@Sven, wie weet in de toekomst.

Laten we hier in ieder geval geen discussie starten over de voor en nadelen van besprekingen.

hier is internet juist zo mooi voor!

Gelukkig vraagt hij dat niet volgens mij. Er zijn voldoende sites waar winkels worden besproken.
Jawel, maar ook speciaal voor de RC hobby enthousiast?

Ok alternatieven dan, ik denk dat winkels = inkomsten hier (middels adverteren)

Ook via google goed te vinden: XXX
Moeilijker is het als een bedrijf nul,nul reageert... zoals modelbouwshop XXX onder o.a. hun website: XXX

En inderdaad, e.e.a. moet wel onderbouwd, foto's (doe ik altijd bij uitpakken), email correspondentie e.d.
(XXX = verwijderde link)
[mod]@Mad Fighter: Als er één draadje gesloten wordt, moet je niet je gram gaan halen door een draadje te openen over hetzelfde onderwerp en (nu dan via andere site's) met letterlijk dezelfde teksten.
We hebben hier een "geen winkelbespreking"- beleid. Daar ben je mee accoord gegaan toen je je aanmeldde.
En ja, daar mag je wat van vinden, maar dat is ingesteld met reden.
En de reden is dat de doorsnee winkelier/webshop zich op een forum niet of nauwelijks kan verdedigen.
En de "beschuldiging" dat de webshop die jou een oor heeft aangenaaid hier zou adverteren en deze topics dáárom op slot gaan cq. gemodereerd worden is klinkklare onzin. Ik weet niet eens of deze firma hier adverteert.
Interesseert me ook geen biet.
Als we winkelbesprekingen zouden toestaan zit het moderatorteam 24/7 achter de PC om ruzie's / discussies in goede banen te leiden.
Daar heb ík in ieder geval geen zin in.
Groet
Roel[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi, nu er alternatieven zijn gekomen kan dit draadje op slot voordat het hier vrolijk verder gaat. klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back