hier is internet juist zo mooi voor!
Gelukkig vraagt hij dat niet volgens mij. Er zijn voldoende sites waar winkels worden besproken.
Jawel, maar ook speciaal voor de RC hobby enthousiast?
Ok alternatieven dan, ik denk dat winkels = inkomsten hier (middels adverteren)
Ook via google goed te vinden: XXX
Moeilijker is het als een bedrijf nul,nul reageert... zoals modelbouwshop XXX onder o.a. hun website: XXX
En inderdaad, e.e.a. moet wel onderbouwd, foto's (doe ik altijd bij uitpakken), email correspondentie e.d.
(XXX = verwijderde link)
[mod]@Mad Fighter: Als er één draadje gesloten wordt, moet je niet je gram gaan halen door een draadje te openen over hetzelfde onderwerp en (nu dan via andere site's) met letterlijk dezelfde teksten.
We hebben hier een "geen winkelbespreking"- beleid. Daar ben je mee accoord gegaan toen je je aanmeldde.
En ja, daar mag je wat van vinden, maar dat is ingesteld met reden.
En de reden is dat de doorsnee winkelier/webshop zich op een forum niet of nauwelijks kan verdedigen.
En de "beschuldiging" dat de webshop die jou een oor heeft aangenaaid hier zou adverteren en deze topics dáárom op slot gaan cq. gemodereerd worden is klinkklare onzin. Ik weet niet eens of deze firma hier adverteert.
Interesseert me ook geen biet.
Als we winkelbesprekingen zouden toestaan zit het moderatorteam 24/7 achter de PC om ruzie's / discussies in goede banen te leiden.
Daar heb ík in ieder geval geen zin in.
Groet
Roel[/mod]