Is ff downloaden

Absoluut! Als je kan vliegen met een oneindige geld bron (alan's papa zou de centen trouwens ook wel hebben...) leer je het veel sneller. Je moet gewoon risico nemen om het te leren.

Ik dacht dat heli's alleen maar konden hoveren :lol:

Groeten,
Marcel

Filmpje is aan het downloaden,zal het zo eens bekijken....

Machtig,

Als je ziet wat zo'n heli allemaal kan, zet iedereen direct zo'n ding op zijn verlanglijstje.

Mag ik toch even vragen wat deze machine kost ?

Petje af voor de piloot en de cameraman.

Het is minder ik heb ff zitten rekenen

Raptor 90 € 555
OS 91 SX H € 245
Uitlaat € 110
Bladen main € 90
Tail Blades € 18
3 servo S9450 € 255
Gyro 601 met 9251 € 320
Ontvanger RS149DP € 129
Accu € 35
Schakelaar € 15
Kristal € 15
Klein materiaal € 20

totaal € 1807

voor een stock raptor 90 en ik weet niet wat er aan die van de video nog getuned is

gr Remco

tel er voor het gemak een paar 100 euro bij, de SE versie gaat rond de 800 dollar kosten de kit, en hij vliegt met een gepompte cspec, of een gewone cspec met kline regelaar, geen accu van 35 euro maar een duralite pack van 175 dollar ofzo, arizonaFX canopy van 175 dollar dus ik denk dat je niet heel erg gek zit met je 3000 euro :wink:
in 5 jaar tijd kan je de figuren bslist leren MAAR om ze dan ook zo laag, vloeiend en met exacte preciesie uit te kunnen voeren op een hoogte waar de gemiddelde flip bijna met de staart de grond raakt haal je het niet met oefenen alleen, daar heb je toch een bepaald soort "gift" voor nodig :wink:

even ter vergelijk, een alan szabo, krause en youngblood verstoken ongeveer 100 gallon (400 liter) brandstof per jaar, zon 800 flights.
reken eens eerlijk uit hoeveel flights je zelf maakt op jaarbasis en dan snap je ook wel dat hun meer oefening krijgen dan jezelf !! :D

hi iedereen
het is een echt cool filmpje maar wat ik er wel van kan zien is het het wel met een beetje knip en plak werk aan elkaar is gemaakt (want als ik zelf een filmpje edit dan kan ik het met media speler ook niet altijd in grootbeeld kijken want dan verspringt het bij een edit naar gewoon beeld en dat deed dit filmpje ook)of het is niet aan een stuk opgenomen of er zullen dus wel wat foutjes uitgeknipt zijn. voor de rest is mijn intresse naar helie vliegen wel weer wat meer geworden
groeten marco

marco, ik heb hem in het echt zien vliegen en hij vliegt echt zo, internet staat boordevol filmjes van hem, volle flights met geen seconde geknipt (net als deze!)

nou gerard ik durf te zweren op mijn leven dat het dus wel geedit is al is mischien niet veel ik heb maar 4 keer een hik je gehad tijdens het bekijken van het filmpje het kan dus ook zijn dat mischien ze de film in meer dan een keer heben opgenomen

@remco download limit wat is dat ik heb geen download limit ik heb een fare ussers

marco b

nou dan geloof je het lekker niet he !
er is geeneen seconde ge-edit in dat filpje en in geeneen van de films van szabo op het net, als je een seconde knipt, mis je een seconde actie.

believe it or not, maarja jij hebt dat nog nooit mogen meemaken in het echt :wink:
als je hem in het echt ziet vliegen piep je wel anders :D

23,24 en 25 juli heb ik het genoegen weer op 3dmasters in engeland.

ps een jickup in een divx file is vrij normaal, kan vanalles zijn van trage pc tot geheugen, divx codec noem het maar op.

gerard ik geloof wel dat hij bijzonder zeer goed vliegen kan maar als ik een filmpje maak wil ik toch echt het mooiste van het mooist laten zien dus ik denk aan gezien mijn beeld dus versprong op niet echt stunt stukjes het een klein beetje is aan gepas zo dan de mensen er gewoon van kunen genieten. want dat deed ik wel het was een bijzonder mooi stukje vliegkunst geedit of niet wat maakt het voor de rest ook uit. sorry dat ik hier ooit over begonen ben maar ik zeg het zo als ik het gezien heb
groeten marco b

ik zeg niet dat perse zijn fouten er uit zijn gehaalt ik zeg het is mogelijk dat het is gebeurd het kan ook zijn dat de camera ff niet goed was of zo iets
maar het is dan ook geen exacte wetenschap dus ik zie het alleen zo. wat betreft mijn spelling zo wat niet iedereen kan perfect schrijfen je hebt nog geluk dat het door mij in blok leters getiept word anders kon je het helemaal niet lezen.
groeten marco

misschien dat iemand anders even kan bevestigen dat er niks mis is met het filmpje, kan marco in zijn eigen pc even gaan kijken wat er mis is :wink:

nou laat ook maar want zo blijfen we door gaan ik zeg alleen wat en meteen krijg ik een heleboel shit over mij heen alleen omdat toevalig nog al behoorlijk bezig ben met video bewerking en dat samen met een freelance videograaf doe heb ik dit toevallig zo gezien maar als julie denken dat het anders is dan zal het wel zo zijn.
groeten marco
ps ik vind het echt heus wel mooie beelden en goede kwaliteid film

het gaat niet over de kwaliteit, jij beweert in je eerste post dat ie niet uit een stuk is en de foutjes eruit geknipt zijn terwijl (fijne videobewerker ben je dan :wink: ) er niet 1 seconde uitgehaald is.

Back