is gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij deze wil ik nog even melden dat wij na!! de pipermeeting bij genoeg animo!!, n bbq houden, de kosten daarvan zijn 12 euro pp!!:yes: en je kunt je uiterlijk tot en met 10 augustus opgeven hiervoor!!!!:wink:

mvgr johan snijders

Laatst bewerkt:
Hierzo een geinteresserde in de barbeque:mrgreen:! Moet ik me gewoon bij jou opgeven, Johan?

Groetjes,
Tim

plotterwelt heeft met ons afgesproken dit draatje bij te houden!!:yes: je vermeld het gewoon in dit draatje of je wel of niet meedoet met de bbq dan geeft plotterwelt het 10 augustus wel door of er genoeg animo is om n bbq te houden:yes:

voormij in ieder geval n ja voor de bbq 1 persoon

mvgr johan snijders

Laatst bewerkt:
Ja Johan en Johan,

De BBQ is €12,- pp exlusief drinken. Wou ik maar even vermelden.

En ik doe natuurlijk ook mee (en Corina misschien ook).

Groetjes Rob.

Ja, ik BBQ ook mee!

Gisteren de 1:4 laten keuren door de club (is verplicht bij ons). En.......... uiteraard goedgekeurd. Ook het geluid mooi onder de limiet, 78 DB. Gewicht uitgekomen op 7.7 kilo met maar liefst 700 gram lood voor in de punt! Schrok ik ook van maar is niet anders.

Deze week de maiden, weet nog niet precies wanneer.
Grt Michiel

full

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi mooi michiel wijnig geluid!!!78db ene je hoeft niet bang te zijn voor zn maiden die sig pipers vliegen als n droom:yes:hij zal nog fijner vliegen als je big lift en ook die vliegt perfekt heb ik gezien in lienden!!! ik heb vd week nog behoorlijk met mn burdatje gevlogen vliegt heerlijk, alleen moet je wel lekker snelheid maken bij het wegstarten anders verast hij je door over zn tip te gaan :yes:dit is iets wat ik van de meeste pipers die gehad heb de enige die deze nukken heeft:yes: maar verder vliegt hij ook als n droom :wink:

mvgr johan snijders

Helaas, helaas, ik kan dit jaar niet naar de Pipermeeting komen (en dus ook niet de BBQ). Ik kom een dag later terug van vakantie, dat weet ik nu al. Maar ik kom wel de dag erna, op zondag 22 augustus, naar de Fly in met de Piper 1:4 een paar liter verstoken. Zie ik ook eens andere kisten dan Pipers, ook niet verkeerd.

Jammer, nog een afmelding voor de Pipermeeting:(. Gelukkig wel weer een aanmelding voor de Fly-In erbij! We zien je daar Michiel:wink:.

Tim

wat is dat nu michiel:sad: dat zijn we van jou niet gewent maar je bent natuurlijk van harte welkom op de flyin :yes:ik wil die 1/4 natuurlijk wel even zien vliegen:mrgreen:

mvgr johan snijders

Ik weet het Johan, maar ik kom die zaterdag pas om rond 1400 uur terug en kies dan liever om de volgende dag de hele dag te komen vliegen. Bovendien als ik net thuis kom dan nog eerst de auto uitpakken, boodschappen doen, affijn, je kent het wel. Maar ik verheug me enorm op de zondag, bovendien zijn de meeste er zondags ook gewoon.

kom op jongens kijk ns op zolder of in de schuur of er nog n pipertje verscholen staat onder het stof of andere troep:lol: even n lap en n feun dr overheen en kom gezelig bij ons op de nationale en internationale pipermeeting in nistelrode op 21 augustus:lol: kei gezellig in ons brabantse land:mrgreen::yes:

mvgr johan snijders

[...] en kom gezelig bij ons op de nationale en internationale pipermeeting in nistelrode op 21 augustus:lol: kei gezellig in ons brabantse land:mrgreen::yes:

mvgr johan snijders

beter kan het niet gezegd worden! en denk eraan; niet alleen de Piper-meeting is 'kei gezellig', maar de BBQ ook zéker :D

Ik zit zelf met een klein probleempje qua Piper. En dat probleem is tijd. Ik wilde me Easycub ombouwen tot Piper, maar weet niet zeker of ik daar nog tijd genoeg voor heb voor de Pipermeeting. Johan(Snijders), het is niet heel erg als ik nog niet zeker weet of me Piper er wel bij is of niet, ofwel?

Tim

Ik zit zelf met een klein probleempje qua Piper. En dat probleem is tijd. Ik wilde me Easycub ombouwen tot Piper, maar weet niet zeker of ik daar nog tijd genoeg voor heb voor de Pipermeeting. Johan(Snijders), het is niet heel erg als ik nog niet zeker weet of me Piper er wel bij is of niet, ofwel?

Tim

je doet gewoon met je aesycub mee tim:yes:dan haal je dr toch gewoon de aesycub stkkers af en je zet er piper j3 cub op of aleen piper klaar!!!! en dan mag je gewoon meedoen :yes: t is sowiezo al bijna helemaal n pipertje:yes: maak je dr vd winter nog meer n pipertje van goed idee toch:mrgreen:

mvgr johan snijders

Op de Pipermeeting vliegen alleen Pipers in alle variaties .

Er worden dus niet vliegtuigen toegelaten die alleen een piper sticker hebben.

Die kunnen op de Flyin een dag later gevlogen worden . ;)

Mvg Johan

Oke, maakt mij niet uit hoor:mrgreen:.
Volgende dag op de Fly-in kom ik wel aan bod met vliegen:wink:.

Tim

Eventjes een upje, het duurt nog 3 weken maar aanmeldingen zijn nog steeds welkom:mrgreen:.

nog n paar weken en dan is het weer zover en gaat het piperfeest beginnen :banana: en we hopen natuurlijk weer op tal van verschilende pipers:yes: bv,de piper cherokee /piper tomahawk/ j3cub/supercubs/piper pawnee /en alle variaties L4 cubs/enzenzenz dus voor ieder die mee wil doen laat het even weten via dit draatje:wink: je kunt je evt ook nog aanmelden voor de gezellige bbq naar afloop graag wel voor 10 augustus!!!de kosten daarvan zijn 12 euro!! dit ivb de besteling bij onze slager:yes:

mvg johan snijders

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back