is het mischien mogelijk??

is het mischien mogelijk om dit logo op een body te spuiten? Ik heb het nog nooit gedaan.

full

alvast bedankt.

robert

Laatst bewerkt door een moderator:
Airbrush is zeker een optie, echter is het wel duur zeker als je het moet laten doen.
Je kunt het ook printen, plakken en overspuiten met blanke lak.
Of een sticker laten maken en die overspuiten met blanke lak.

Maar als je geld over hebt gaat er niets boven airbrush!

Bolle

we zijn van plan om met een hele groep dezelfde kleur te nemen en dan dit logo. het zou dus om 8 bodys gaan nu al. en omdatte airbrushen wel erg duur.

Hoi Robert, decal papier kopen en zelf maken met de printer is goedkoper een velletje formaat: A4 kost 3,95 euro
moet je wel de witte nemen vanwege de blokvlag. omdat jou printer geen wit kan printen
te bestellen bij Decal papier - MODELBROUWERS.NL, forum, kennisbank en winkel voor modelbouwartikelen -

ik heb zelf de logo's voor mijn schoonzus d'r vrachtwagen gemaakt een beetje oefenen en zie het resultaat
Foto-ZQI8MAKO.jpg

groeten, Brandaris

Laatst bewerkt:
brandaris bedankt ik ga even kijken of ze dat ook in een winkel hebben hier in Leiden zit zn heel grootte hobby winkel.

gr.

robert

@ Brandaris,

Ziet er goed uit, maar nu heb ik een vraagje: kan je deze decals ook aan de binnenkant van een lexan kap plakken ( natuurlijk wel in spiegelbeeld printen ), want dan heb je minder kans op beschadigen??

Hans

@Bosreus,
Ja hoor dat is geen enkel probleem, en wat beschadigen betreft, je kan ze na het plakken en drogen ook nog met blankelak behandelen (spuiten).

Er staat bij modelbrouwers een PDF-file met een gebruiksaanwijzing en tips.

groeten, Brandaris

Back