Jörg Wonneberger Bücker Jungmeister 1/2 Schaal

Prachtig prachtig. Vind het echt jammer dat ik zoiets niet kan... Krijg het al voor elkaar een vleugel krom te trekken als ik met een bout de bubbels uit de folie wil trekken. Vakwerk, geen andere woorden voor.

Toch eens beginnen met alles aan te sluiten.

PK1A3833-X2.jpg

2 Ontvangers Futaba 7008SB via S-BUS aangesloten op Powerbox Mercury. Alle instellingen en telemetrieparameters ingevoerd... bijna een hele voormiddag zoet geweest...

PK1A3835-XL.jpg

Laatst bewerkt:
PK1A3859-XL.jpg

Kablering grotendeels weggewerkt. Alles werkt op 8 kanalen. Sleepkoppeling-of-smokepomp naar keuze op 1 kanaal. Ga dat toch niet tegelijkertijd gebruiken.

Tsjonge wat een enorm apparaat! Gefeliciteerd met de geslaagde bouw, hij ziet er spectaculair uit!

Leuk ook dat je foto's schiet zoals de modellen van vroeger met een leuke dame erbij. Dubbel trots gok ik zo ;)

Van et weekend maiden?!

Groet Q

Hello Jan and everyone across the ocean! I'm sorry I can't speak your language (I'm using GOOGLE TRANSLATOR on my iPhone) but I simply HAD to add a comment. Your Bücker is amazing. Congratulations!

What I wanted to say is that I just bought this JW kit and your build article is just an unbelievably valuable source of information for me going forward. It's almost as if I have built one already! Thank you, thank you, thank you!

I have a Moki 300 going in mine and will paint it in the Swiss yellow. Maybe U 88. Again, thanks and best wishes to you and yours.
Mitch in North Carolina :-)

Jan, Terry from Australia. I have just started a JW Bucker and yours and another thread from Mitch in the US will be really beneficial in my build, thanks and well wishes.
tmac48

Back