FOX35
PH-SAM
Zin in zaterdag!!! Kijken of ik alles mee kan krijgen in de camper van Jan Bakker: Paolo met Enya 15-III voor het vliegen cirkus en eventuele instructie, Banshee met OS 40 LA RC, misschien wil iemand die dat nog niet eerder gedaan heeft met een grotere kist vliegen (alhoewel, Henk en Bruno zullen het een kleintje vinden), en verder hoop ik er mijn eerste F2B programma van dit jaar weer mee te vliegen (laat!), Peentje, mijn rommelhok met Fuji 25S, om als vos een streamer mee voort te zeulen tijdens een poging 'kneuzencombat' (o ja, ik moet crepepapier meenemen), het zal wellicht zijn laatste optreden zijn, ook omdat er langs-scheuren in de romp aan het ontstaan zijn, een jaren '70 met nylon beklede combat met PAW 2,5 diesel om zelf ook een beetje lol te hebben en tenslotte een vrije vlucht sportmodel met een dieseltje om aan Herbert te laten zien. Het zal onder de strenge regels van Almere daar wel niet mogen vliegen.... Voor alle verschillende modellen lijnen, handvaten, brandstof, accu's, props, etc. etc. Jammer dat er geen veld is waar we dat vaker kunnen doen, eens in de maand bijvoorbeeld, dan zou je niet alles in één dag samen hoeven te proppen. En nu maar hopen dat het zaterdag mooi weer is zonder al te veel stormwind en regen.