jackhammer!!

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door witte, 13 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte

    witte

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    291
    Locatie:
    den haag
  2. Dikkie

    Dikkie

    Lid geworden:
    18 feb 2005
    Berichten:
    1.067
    Locatie:
    Den Helder, NL
    Ongelooflijk, je kan er een tank mee opblazen heb ik zo het idee... :D wow!
     
  3. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    Leuk maar erg dodelijk ;) Na 10 min hoor je weinig meer :) Vandaar ook die deaf o warning...

    en dan nog... 6000kw... er zal maar even storing zijn en een flinke tik geven! Dan ligt wel je auto uitelkaar.
     
  4. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Alle ramen en deuren dicht en dan vol open draaien, eens kijken hoe snel de auto uit elkaar valt.

    De directe omgeving zal niet blij zijn als je langs gereden komt met dat geluid aan. Ik heb nu al een gruwelijke hekel aan al die lawaai auto's die er rond rijden. Waarom moet men toch altijd de anderen hun muziek keuze opdringen. Soms staan ze 5 auto's van je af en dan nog hoor je dat geluid. Misschien toch maar eens zo een instalatie inbouwen in mijn auto en dan Verdi's Nabuco loeihard door de stad laten galmen. 8) :lol:
     
  5. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    Woooww ;)

    pimp my ride has don it again :D

    allen kut dat je geen achterbank meer hebt
     
  6. Dr.Evil

    Dr.Evil

    Lid geworden:
    14 nov 2004
    Berichten:
    592
    Locatie:
    Schiedam
    ze hebben zichzelf weer overtroffen bij "pimp my ride". De meest onzinnige verbouwing tot nu toe was met de tftschermen onder de auto(?) :roll: maar deze is nu toch zeker van zijn troon gestoten door de ca. 200 kg zware subwoofer (?!?) waardoor je geen achterbank en kofferbak mee overhoudt en binnen notime je gehoor verknald... SICK! 8O
     
  7. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    full scale forum, voor de full scale varianten van onze modellen, echter ben ik nog geen modelbouw subwoofers tegengekomen.

    voor leukde discussies over de MTX jackhammer kan je beter terecht op www.showyoursound.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina