Vandaag besteld, de vetste Jagdpanzer van WW2
In desert Tarn zodat hij makkelijk een andere Tarn kan krijgen. Enfin nadat iemand de Torro JT op het prestigieuze (....) MModell.de postte, volgde er een discussie over de hoogte van de voorkant van deze JT, deze zou te hoog zijn. Maar okay tot heden geen exacte Daten van onze oosterburen over hoe dat dan precies zit, valt mij tegen! Uiteraard wordt een merk als Wecohe dan weer uit de mottenballen gehaald maar dat is failliet...Ik ben dus benieuwd of er op dit forum iemand is die dit wel gewoon in millimeters kan uitdrukken zonder drum herum geklets...
Voor de goede orde, het gaat hier niet over de Porsche maar de Henschel Jagdtiger.

De bedoeling is dat- ie zó wordt:

Ordnance_Museum_at_Aberdeen_Proving_Ground
Zonder de roest van 70 jr stilstaan uiteraard ze hadden echt geen tijd om te roesten!
Vind ik wel een aparte Tarn waardoor hij zelfs nog wat groter lijkt op de koop toe

Wecohe rekende destijds alleen voor de opbouw al een kleine 600 euro tel uit je winst..
De grapjurk die hiermee rijdt zou beter een 4wd buggy kopen maar ok geeft wel een idee van de presaties.
8500 tmp motortjes en 2,4 Ghz zender / ontvanger. Voor echt JT geluid moet je dan nog extra modules aanschaffen dit is het gewone HL U boot geluid LOL
Hier wat foto's incl. muziekje

De bedoeling is dat- ie zó wordt:

Ordnance_Museum_at_Aberdeen_Proving_Ground
Zonder de roest van 70 jr stilstaan uiteraard ze hadden echt geen tijd om te roesten!
Vind ik wel een aparte Tarn waardoor hij zelfs nog wat groter lijkt op de koop toe

Wecohe rekende destijds alleen voor de opbouw al een kleine 600 euro tel uit je winst..
8500 tmp motortjes en 2,4 Ghz zender / ontvanger. Voor echt JT geluid moet je dan nog extra modules aanschaffen dit is het gewone HL U boot geluid LOL
Laatst bewerkt: