jamara apache?

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
A

Acropilot

Guest
hi, ik mag hier in frankrijk in een hobbywinkel in de buurt (vartex) een helitje kopen van max 150 eypo, maar welke coaxiale neem ik?? ik had ooit eens een review gezien van de jamara apache gezien, en ze spraken er met lof over, maar wat vinden jullie, of welke raden jullie me aan die te koop staan op de site van vartex modelisme?

zonnige groetjes uit montpelier :zon:

niemand die me aub snel kan helpen met wat coaxiaal heli verstand??

groeten!

wou dak u kon helpen ma heber geen verstand van eigenlijk....
Post gelijk je vraag bij electro heli's ofzo eens als dit toegestaan is toch.
Moet eerlijk zijn dat ik nog niets gehoord had van die jamara apache voor jouw bericht...
Maar dit wil waarschijnlijk niets zeggen he...

mvg sven

Kijk wel naar de verkrijgbaarheid van onderdelen in je omgeving, zijn die goed te krijgen dan kan je besluiten om er ééntje te nemen.
veel plezier :D

Ik heb zo'n apache gehad en dat kan ik je ten zeerste afraden, hij is zeer instabiel. Het is een ontwerp gebaseerd op een cloon van de lama v1. Voor 150 euro kan je ook wel een echte lama V3/4 kopen.

Ik heb de Graupner jet-ranger..

GRAUPNER_MicroJetRanger_150.jpg

Heb em 2 weken of zo en ben MEER dan tevreden. Super-stabiel en zelfs beginners ZONDER ervaring (zoals ik dus :$) kunnen er mee vliegen. Ik probeer er vooral de controle mee te leren.. Ik hoop dat dat me helpt als ik volgend jaar een duurder model koop.

Ik heb 250 euro betaald, maar das dan wel met 1 extra batt voor de heli (34 euro dacht ik) en een lader/batt voor de zender.

De jet-ranger heeft dezelfde onderdelen als de Lama V3 (ook van Graupner) maar alleen een andere romp/fuselage.

Laat ons weten wat het wordt.

Greetz van ook ne Belg. :p

lama v3 van E-sky kopen!!!!!!!

Onderdelen overal verkrijgbaar en goedkoop, ook de aanschaf van zo'n lama is goedkoper dan de andere mulitrotor heli's.

Tevens is de lama v3 van E-sky een van de betere mulitrotor heli's,,,,,, waarom zou je dan meer betalen.

het is de lama v4 geworden :)
vreed deftig goe te vliegen machien :P

wel 41mhz, ma sow wath :lol:

Back